gaan er nog mensen naar Salou deze zomer??ik zelf ga van 27 jul tot 13 aug en heb dus het geluk dat ik op 31 jul. marco v kan bewonderen en op 5 aug Tiesto!heb hem lang niet horen draaien dus ben beniewd hoe dat gaat worden
Jul-09-2001 16:33
DŽeameŽ
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: The Netherlands, Venlo
Ja Hierzo! Van 20 Juli tot 2 Aug
Dat van Marco V wist ik nie..............IS GOED!!!!
Tiesto zie ik trouwens ook! 22 juli geloof ik!!