Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Above & Beyond i Lund
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Talking Above & Beyond i Lund

från http://www.anjunabeats.co.uk/index3.html

December 5th \\ Above & Beyond, Lund, Sweden

om det är "the lab"-gänget som ordnar, då är jag seriöst jävla skeptisk, men man kan ju alltid hoppas

Old Post Oct-13-2003 18:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Ja det är dem som anordnar det. Får hoppas dem har mer tur den här gången. Men dem borde ha lärt sig av sina misstag plus att det här inte är ett sånt jätte event.

Dem har fått upp sin websida nu:
http://www.nationofamsterdam.com

Old Post Oct-13-2003 21:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

hade varit kul om det blev något, men jag är jävligt tveksam till att lägga ut pengar på något som de anordnar... men men, får väl hoppas på det bästa...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Oct-14-2003 05:23  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

håller verkligen med. de har förstört sitt rykte och förlorat vårat förtroende. inte nog med att jag inte har förttroende men dessutom så är det långt hemifrån. jag lägger inte ner pengar på något som är osäkert och långt bort.

Old Post Oct-14-2003 05:26  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

quote:
Originally posted by Funfrock
Ja det är dem som anordnar det. Får hoppas dem har mer tur den här gången. Men dem borde ha lärt sig av sina misstag plus att det här inte är ett sånt jätte event.

Dem har fått upp sin websida nu:
http://www.nationofamsterdam.com

Förvisso har dom lärt sig kanske men Above & Beyond lär knappast vara billiga. Inte för att jag har nån koll men jag skulle lätt tippa på minst 10000kr + resa och hotell. Så jag betvivlar starkt på att de kommer gå runt om de ska ha det i Basilikas lokal. Det kommer 200 pers till vår klubb AmnesiA och den har kört i mer än 2 år, så de lär få jobba för att fylla Basilika som rymmer säkert mer än dubbelt så många. Dock har de ju fördelen att folk inte behöver vara studenter såklart vilket borde leda massor av folk från Malmö, så man kan ju fråga sig varför de inte letar upp en lokal i Malmö istället dock.

Hoppas de ger tillbaka pengarna för The Lab biljetten, annars lär de nog banga ur eftersom ingen som inte har fått det lär köpa någon biljett i förväg till detta!

Old Post Oct-16-2003 10:41  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

men finns det inte en möjlighet att de kanske gör samma sak hela tiden? annordnar feta festen och tar betalt i förväg och lägger upp namnen på värst feta DJ's och sen så försvinner de mystiskt i sista minuten och avbokar DJ'n och ger inte tillbaka några pengar?

Old Post Oct-16-2003 13:26  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

tror vilket fall som helst att det inte kommer vara särskilt många som köper förköp den här gången. Dels från tidigare erfarenheter och dels för att det inte är särskilt stor risk för att det blir utsålt.

Old Post Oct-16-2003 14:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Håller med Funfrock.
Jag kommer iaf inte att köpa biljett i förväg för något arrangemang som dessa killar ordnar...

För örvigt ska de dra Lange till Lund i början av november, fina planer de har iaf

Old Post Oct-16-2003 14:14 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

kollade på både Langes och Above & Beyonds respektive hemsidor, och står "Nation of Amsterdam, Lund" med på bägges schema

Old Post Oct-21-2003 16:06 
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

ja trodde du de snackade skit eller?
nog var det oturligt att the lab skulle ställas in, skulle dock inte säga ett ord illa om loungelab förän jag visste hela sanningen, med tanke på sveriges idiotiska system.
kan ju hålla med om att det är förståeligt att folk reagerar med att inte vilja köpa förköp och att loungelab borde gå ut med hela storyn.. men många verkar ta för givet att loungelab skulle begåt nåt stort misstag eller så, vilket jag tvivlar på..

Old Post Oct-21-2003 18:06  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by staz
ja trodde du de snackade skit eller?

vad menar du med det?

Old Post Oct-21-2003 19:14 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Above & Beyond i Lund
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackYahel ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Mind-X - "Nightingale" (DJ Snowman Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:32.

Forum Rules: