Ik heb een tijdje geleden eens zo'n infopakketje aangevraagd mbt het testen van medicijnen die nog op de markt moeten komen. Schuift volgens mij best lekker en, wat net zo belangrijk is: je hoeft er geen flikker voor te doen (maar je kunt wel bv. gaan leren, wat ik, gezien de zooi hers die ik momenteel buit maak, wel moet gaan doen deze zomer ). Tot nu toe heb ik alleen nog niemand gevonden die dit in het verleden wel eens geprobeert heeft? En gezien de enorme hoeveelheid pillenslikkers hiero (fransje enzo )dacht ik: heeft iemand hier wel eens aan zo'n onderzoek meegedaan of kent men iemand die dit wel eens gedaan heeft? . Het gaat hier in het bijzonder om van die kliniektestjes (waarbij je dus een dag of wat in quarantine zit ) maar elke reactie is welkom ofcourse .
bvd.
___________________
Progressive
Hard = goed
Jan-05-2004 20:22
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Location: home
Als jij de hele dag volgestouwd wordt met pillen, spuiten en ander spul denk jij echt niet meer aan leren. Komt nog bij dat ze je meestal ook anaal onderzoeken en het feit dat jij het in de zomer wil laten doen maakt dat de kans op (rectale) infecties natuurlijk niet kleiner om..... Bovendien vragen ze in 9 van de 10 gevallen om GEZONDE mensen tussen de 18 en 30 jaar. Ik weet niet of je jezelf een beetje kent, maar met een beetje zelfkennis kom je toch wel tot de conlcusie dat je er maar beter vanaf kan gaan zien.
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
Jan-05-2004 20:29
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland
heb er wel eens iets over gelezen. Men gaat dan puur op bijwerkingen onderzoeken. Nou als ik jouw was zou ik daar maar van afzien aangezien meeste bijwerkingen, darmproblemen e.d zijn.
Jan-05-2004 20:32
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Vaak zit je 2 of 3 weken in een vage kliniek ergens in Drenthe waar ontsnappen onmogelijk is, de verpleegsters een snor hebben en elke kans op sex in de periode na de opname verkeken is omdat alle medicijnen je libido tot het nulpunt doen dalen.
En dat voor 2500 euro waar je gelijk 40% belasting van af kunt trekken. Kun je beter een week als gigolo in het homowereldje optreden. 10 keer een snikkel in je reet of effe slikken en dan heb je hetzelfde bedrag ook binnen, taxfree.
Met andere woorden: als je leven je lief is en het natuurlijke evenwicht in je lichaam wilt behouden, doe het niet. Slik je echter elke week al pillen, kijk je graag soaps en kun je het rukken langere periode uitstellen dan is het altijd beter als een krantenwijk...
Jan-05-2004 20:48
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by snitz
heb er wel eens iets over gelezen. Men gaat dan puur op bijwerkingen onderzoeken. Nou als ik jouw was zou ik daar maar van afzien aangezien meeste bijwerkingen, darmproblemen e.d zijn.
jah en dan ga je eruit zien als snitz
___________________
Jan-05-2004 20:50
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Snuggle wilde dit ook doen zei ie
Jan-05-2004 21:06
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by jp
Vaak zit je 2 of 3 weken in een vage kliniek ergens in Drenthe waar ontsnappen onmogelijk is, de verpleegsters een snor hebben en elke kans op sex in de periode na de opname verkeken is omdat alle medicijnen je libido tot het nulpunt doen dalen.
En dat voor 2500 euro waar je gelijk 40% belasting van af kunt trekken. Kun je beter een week als gigolo in het homowereldje optreden. 10 keer een snikkel in je reet of effe slikken en dan heb je hetzelfde bedrag ook binnen, taxfree.
Met andere woorden: als je leven je lief is en het natuurlijke evenwicht in je lichaam wilt behouden, doe het niet. Slik je echter elke week al pillen, kijk je graag soaps en kun je het rukken langere periode uitstellen dan is het altijd beter als een krantenwijk...
Prachtreactie
Maar tot zover alleen reacties gebasseerd op vooroordelen... maakt op zich niet uit ofcourse , leest erg leuk nl. Maar er wordt inderdaad gekeken naar bijwerkingen en dan denk ik van: medunkt hoe erg kan die zooi zijn als men al ZOVER is in het onderzoek (want voordat men hier (zo'n onderzoek dus) aan begint is men wel een paar honderd miljoen pleuro verder). Aan de andere kant: de helft van de medicijnen schijnt in deze fase nog te sneuvelen ( evil thought: kun je mooi een paar van die pharmaceuten om zeep helpen door zogenaamd verkrampt te gaan liggen doen ).
___________________
Progressive
Hard = goed
Jan-05-2004 21:18
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ff een serieuze reactie: Het risico is dat je er gewoon straks iets aan overhoud zoals kaalheid ofzo, waarom denk je dat je een berg geld krijgt? Je moet ook een verklaring tekenen dat je de onderzoekers neiet verantwoordelijk stelt, mocht je er iets aan overhouden, en je krijgt eerst een intakegespek met de mensen om te kijken of jij inderdaad de person bent die ze zoeken voor dit onderzoek. Voor het geld zou ik het ook doen, alleen ik ben veels te schijt dat mijn nagels na een jaar 'ineens' eraf vallen of dat ik kaal word Of het nou een nieuw hooikoortsmedicijn is of een aidsremmer, het risico blijft even groot, lijkt me.
Originally posted by basvh
jah en dan ga je eruit zien als snitz
die after-party scheten zijn echt dodelijk. Hele treincoupe's liggen plat
Jan-05-2004 22:00
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by snitz
die after-party scheten zijn echt dodelijk. Hele treincoupe's liggen plat
hehehe wat een beetje red bull niet kan doen he!!!!
maar goed hedde bietje muziek in uw slettenwagen voor morgen middag? of moet ik weer in mijn muziek bibliotheek duiken?
___________________
Jan-05-2004 22:02
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland
quote:
Originally posted by basvh
hehehe wat een beetje red bull niet kan doen he!!!!
maar goed hedde bietje muziek in uw slettenwagen voor morgen middag? of moet ik weer in mijn muziek bibliotheek duiken?
brand mar is iets fatsoenlijks gecueed en wel want ik ben gin achterlijk die alleen maar 80 minuten achtermekaar luistert
maar nou naai ik um echt want wordt gek hier!!!!