Ska det vara så??? Inte faen ska det snöa i oktober väll?
Kommer då inte ihåg att det snöade under oktober när man var liten.. iofs så hade det ju en benägenhet att aldrig någonsin snöa när man var liten.. Fastän man ville ut och åka pulka hehe
Oct-20-2003 13:08
quilly
Sypreme TrancEaddict
Registered: May 2002
Snööööööö -----> vinterdäck och fyhjulsdrift. )
HAr ju vart minusgrader i stora delar av Sveriga i veckan, så dröjer nog inte länge.
Klart, Hässleholm borde väl inte bli vitt än ?!?!
Oct-20-2003 13:11
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
brrrr
quote:
Originally posted by quilly
Snööööööö -----> vinterdäck och fyhjulsdrift. )
HAr ju vart minusgrader i stora delar av Sveriga i veckan, så dröjer nog inte länge.
Klart, Hässleholm borde väl inte bli vitt än ?!?!
Oj gammal info i min profil såg jag hehe, jag bor ännu mer söderut nu.. mot malmö hållet...
nä faen det ska inte snöa tycker jag...
Oct-20-2003 13:26
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Morsan bor ju sen några år tillbaks i Malmö med sin SkaaaUUnee gubbe... han påstår att det aldrig blir kallare än 16+ grader i SkaaaUUnee så ni behöver nog inte oroa er för långvarig snö...
Vinterdäcken åker väl på som vanligt runt julafton här i Lapplands Väsby
Originally posted by SteveTranz4ever
han påstår att det aldrig blir kallare än 16+ grader i SkaaaUUnee så ni behöver nog inte oroa er för långvarig snö...
Jag antar att du menar 16 MINUS grader. Annars vill jag flytta till den del av skåne han bor, och det omdelbart!
hörde av en att det hade snöat i sthlm.
usch... vågar inte ens tänka på när snön kommer hit till götet där det alltid e sommar och sol och 35+ grader och tjejer som springer runt i bikini hela dagarna... mmmmm
Oct-20-2003 15:07
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
det tar cirka tva till tre månader innan den första snö ska komma hit
OM det ska komma faktiskt.. grr.... hatar holländska regnvinterna
har sagt det förr och kommer säga det fler gånger
snö är grymt
Oct-20-2003 17:28
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by reveal
har sagt det förr och kommer säga det fler gånger
snö är grymt
Helt rätt, snö är grymt... det värsta skit som överhuvudtaget finns... inte faen snöade det när man var mindre - och då ska det #%"%¤#%%%% #¤"#¤ "#% 2"¤#"% #¤#%# "#%"#¤#¤"#¤ "#&¤%/%/(//&/("¤"#¤#"¤ 34"#¤"#¤ %¤ inte göra det nu heller...
Aftonbladet imorgon
SNÖ, så dåligt är det
- VI HAR -
HELA
LISTAN
(är det inte konstigt att de alltid har hela listan?
Oct-20-2003 17:49
benni
merci charles
Registered: Mar 2002
omg det är kallt ute
när börjar det bli varmt igen här i sverige (jag har aldrig varit här på vinterna)
Oct-20-2003 18:49
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Hybrid
omg det är kallt ute
när börjar det bli varmt igen här i sverige (jag har aldrig varit här på vinterna)
He he... det kommer bli bra mycket kallare innan det blir varmt igen och det är först i mars
Men det är så också att man fryser mer och upplever det som mer kallt när det är nära 0 grader för luften är så fuktig så när det fryser på mer och luften blir mer torr så fryser man inte lika lätt.
Som när jag gjorde lumpen i Luleå där luftfuktigheten är bra mycket mer torr än tex. här i Sthlm så frös man inte ett skit med lite kläder på när det var 15 minus...
Kallaste vi hade då var 35 minusgrader under 2 dygn...
Originally posted by SteveTranz4ever
He he... det kommer bli bra mycket kallare innan det blir varmt igen och det är först i mars
Men det är så också att man fryser mer och upplever det som mer kallt när det är nära 0 grader för luften är så fuktig så när det fryser på mer och luften blir mer torr så fryser man inte lika lätt.
Som när jag gjorde lumpen i Luleå där luftfuktigheten är bra mycket mer torr än tex. här i Sthlm så frös man inte ett skit med lite kläder på när det var 15 minus...
Kallaste vi hade då var 35 minusgrader under 2 dygn...
ja.. jag har hört det med fuktiga luften här..
på island är det samma temperatur men mycket varmare för det finns inte fuktigheten i luften.... so man kan säga att sverige är kallare än island (men inte på sommaren)