Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vous et vos DJ's
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj-HordasH
Apudne te vel me ?

Registered: Feb 2002
Vous et vos DJ's

Salut la bande, je ne sais pas si vous l'avez déjà fait l’exercice mais sinon ça serait par ici que vous listeriez la liste de DJ’s que vous avez eu la chance de voir. Pour le moment j’entame le sujet avec juste quelques photos car la liste entière va me prendre un peu + de temps pour compléter....

Deko-Z, le nom ne vous probablement dit rien, il n’est pas trop connu internationalement mais on le respect au Canada de l’est à l’ouest.

Il y en a encore des bonnes avec AVB, BT, Picotto... mais je ne sais pas trop où les trouver, dommage parceque celle avec Mauro était mortelle avec le maillot de l’O.M

A+

Old Post Oct-24-2003 06:01  Bosnia and Herzegovina
Click Here to See the Profile for Dj-HordasH Click here to Send Dj-HordasH a Private Message Visit Dj-HordasH's homepage! Add Dj-HordasH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

toujours (enfin presque) avec un maillot de foot... trop fort !!!

Old Post Oct-24-2003 06:36  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Putain mais t'as jamais la mm tete

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-24-2003 06:57  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

C'est pas pour trop dire, mais Dumonde il a l'air ravis d'être pris en photo...

Old Post Oct-24-2003 07:36  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

un ptit air de Sytchev a droite

un ptit air de Mido

(bon j'arrete )

Old Post Oct-24-2003 07:49  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

belle perruque Hernan ...

Quant à Sven Väth, toujours aussi fou ...

Old Post Oct-24-2003 09:00  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-HordasH
Apudne te vel me ?

Registered: Feb 2002

Haha TM2K tout les conversations reviennent toujours au point de base, Forza Massilia

Sinon j’ai une assez bonne collection de maillots, trentaine + d’originaux... tu peux même trouver quelques vieux trucs avec l’emblème de PSG dans la même armoire

Old Post Oct-25-2003 07:16  Bosnia and Herzegovina
Click Here to See the Profile for Dj-HordasH Click here to Send Dj-HordasH a Private Message Visit Dj-HordasH's homepage! Add Dj-HordasH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Dj-HordasH
tu peux même trouver quelques vieux trucs avec l’emblème de PSG dans la même armoire

Fut une période ou tu étais un mec bien alors

Me & AvB

Je vous cache pas la joie que j'avais, il y en a une avec Greggy aussi mais on voit la fumer de cigarette du mec qui prenait la photo

Sinon, j'en est d'autres avec Deruyter, Mike, Fly, Frederico Santini & Axel Stephenson, bref l'equipe Bonzai mais il faut que je les passent au scanner

Mon rêve, une avec PvD, une avec Tiesto, une avec Sasha et une avec Carl Cox vous croyez que j'y arriverais

Old Post Oct-25-2003 09:43  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_sick
iBiZa aDDiCTeD fOr LiFe!

Registered: Jun 2001

YDR Je cause souvent avec lui quand il passe au cherry moon

Je suis à droite

Sinon j'en ai encore avec Armin, Marco V, Tiesto (mais celle la est chez un pote), Dj Ghost, Youri, Franky Jones

Old Post Oct-25-2003 17:06  Belgium
Click Here to See the Profile for mr_sick Click here to Send mr_sick a Private Message Add mr_sick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by mr_sick
YDR Je cause souvent avec lui quand il passe au cherry moon

Ce mec est un dieu pour moi, il a une vision de la musique qui est énorme tout comme ça collection de disques d'ailleur

Il travail sur son prochain album , et ça derniere prod: "Yves Deruyter - Back 2 Gether" fera partie de celui ci

quote:
Franky Jones

J'aimerais le rencontrer un jour, les "Naked Fantasy" et "My Obsession" sont des souvenirs trops bons

Old Post Oct-25-2003 20:16  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Vous et vos DJ's
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help: 1997 hard trance track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoloko – Indigo (Robbie Rivera's Dark Mix) [Echo] [ECSY 104] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:59.

Forum Rules: