Haha ja dat was goor. Ik zag het ook. Eerst zie je gewoon die gast. Ik dacht al hmmmmm. Die gast deed een beetje raar. Toen ging hij opeens zijn vriend zoenen. Tja beetje ranzig. En die Jean was trouwens weer lekker aan het kloten. Heb haast zijn hele set nou gehoord, maar hij maakt echt veel fouten
___________________
Jul-08-2001 16:28
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen
Ik heb maar een heel klein stukske gezien, maar ik heb nix gemist hoor ik al
ok, dit is ongeveer de enige thread over Sensation die nog open is, waar kan ik rank1 en marco v downen, daarin ben ik nog wel geinteresseerd, heb al gehoord dat het helemaal kut was dus dat hoeven jullie niet te herhalen.......