Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > sobre a nossa audição...
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BRAZUKA
Oldschool Trance Lover!!!



Registered: Sep 2003
Location: Maceió, BRAZIL
Read This! sobre a nossa audição...

ae galera, naum eh d agora q eu me preocupo com a minha audição, se bem q eu cuido bem dela (pelo menos eu axo)...parei d usar headphone (e mesmo quando usava era muito baixo mal dava pra ouvir a musica)
e to escutando nas caixinhas do pc mesmo...eu axo isso interessante pq tem alguns aki q saum djs e axo q devem ter alguns cuidado com isso...
visitem esse thread aki http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=118299

lah vcs vaum ver muita coisa interessante...


___________________
...

Old Post Oct-23-2003 02:03  Brazil
Click Here to See the Profile for BRAZUKA Click here to Send BRAZUKA a Private Message Add BRAZUKA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

caracas, utilizo fone 12hs por dia em casa/trabalho e alto pra kct, vou ler esse link agora

edit: as vezes do nada ouço um ruído bem fino tipo quando se chega perdo do tubo de imagem de uma tv, mas somente no ouvido direito


___________________
empty

Last edited by Martinez on Oct-23-2003 at 10:22

Old Post Oct-23-2003 10:14 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BRAZUKA
Oldschool Trance Lover!!!



Registered: Sep 2003
Location: Maceió, BRAZIL

vixi kra...
dah uma olhada no q eh isso ai...


___________________
...

Old Post Oct-23-2003 17:01  Brazil
Click Here to See the Profile for BRAZUKA Click here to Send BRAZUKA a Private Message Add BRAZUKA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mvt
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: Belo Horizonte , Brasil

esse parada de audiçao me preucupa d+ tb , eu tenho a mania d escutar som só no talo , e aqui em casa eu uso 4 caixas e as vezes até 6, mas ta na hora d parar de escutar som no talo.ate porque eu não aguento + as reclamações dos vizinhos.

Old Post Oct-23-2003 17:25  Brazil
Click Here to See the Profile for mvt Click here to Send mvt a Private Message Add mvt to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

vichi..eu tenho usado muito o fone...hehe..ja tinha ouvido falar q o fone zoa mais o ouvido q o normal..mas acho q se vc usa num volume moderado nem pega nada...como usao bastante pra estudar entao num é nada tao alto


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Oct-23-2003 17:28  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

quote:
Originally posted by Psychonoise
vichi..eu tenho usado muito o fone...hehe..ja tinha ouvido falar q o fone zoa mais o ouvido q o normal..mas acho q se vc usa num volume moderado nem pega nada...como usao bastante pra estudar entao num é nada tao alto


po véio eu tb so estudo assim heheheh acho q minha capacidade cai uns 70% sem música.. quem me dera pudesse fazer concursos com fones


___________________
empty

Old Post Oct-23-2003 17:49 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Psychonoise
Looking for...



Registered: Jun 2002
Location: São Paulo - Brazil

ehehheeh estudar feliz so assim


___________________
Dunno what to put here.

Old Post Oct-23-2003 17:56  Brazil
Click Here to See the Profile for Psychonoise Click here to Send Psychonoise a Private Message Add Psychonoise to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BRAZUKA
Oldschool Trance Lover!!!



Registered: Sep 2003
Location: Maceió, BRAZIL

uhauhauhauhauhauhuha olha soh o avatar do martinez uauhahua
q zuera uahuauhauh kiko rlz


___________________
...

Old Post Oct-24-2003 00:55  Brazil
Click Here to See the Profile for BRAZUKA Click here to Send BRAZUKA a Private Message Add BRAZUKA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

heheheh com essa cara de peixe morto então


___________________
empty

Old Post Oct-24-2003 10:25 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Furel
I know you want me



Registered: Jul 2002
Location: Belo Horizonte

Ah, meu ouvido vai expldir ainda... Ultimamente eu nao tenho ouvido muita musica com headphone nao, mas eu vo comprar um novo!


___________________

Old Post Oct-24-2003 16:26  Brazil
Click Here to See the Profile for Furel Click here to Send Furel a Private Message Add Furel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NicklessGuy
Coisinha Tosca da Mamãe



Registered: Dec 2002
Location:

Martinez esse ruido é normal, o tubo emite um som em frequencia muito alta, qs no limite da audição humana, q chega como uma sensação d som muito agudo. É igual qd vc sabe q tem uma tv ligada na casa mesmo q vc n esteja vendo, qd sente esse sonzinho agudo...
Oq é estranho é vc ouvir apenas num ouvido, ve se o seu outro ouvido nao ta com a percepção reduzida.

Tipo, nossa mente evolui tudo q se encontra num estagio aumentado, é o mesmo principio da musculação por exemplo, entao qd vc ouve algo muito alto por muito tempo, a mente tende a colocar akele ponto como o normal, e vc vai ouvir tudo mais baixo dpois, até sua referencia mental doq é volume normal volte, mas se vc n da uma tregua, essa referencia pode ficar deslocada por muito tempo ou permanente.
Alem d danos e desgastes fisicos q podem ocorrer tb ao proprio timpano (afinal qt mais alto mais ele treme) ao longo dos anos.

Musica alta nao mata, desde q nao seja o dia inteiro e todo dia.

Old Post Oct-24-2003 20:22  Brazil
Click Here to See the Profile for NicklessGuy Click here to Send NicklessGuy a Private Message Add NicklessGuy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Martinez
still here



Registered: Feb 2003
Location: far away from the boss

blz vei, vou ouvir mais baixo durante o dia, valeu agora o zunido eu tenho quase certeza q so da no ouvido direito mesmo mesmo assim é so bem raramente


___________________
empty

Old Post Oct-24-2003 20:56 
Click Here to See the Profile for Martinez Click here to Send Martinez a Private Message Add Martinez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Portuguese > sobre a nossa audição...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID,,,, Awesome tune!!!! [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playback10th Planet - Ghost [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:49.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!