Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paul Oakenfold - Hypnotised
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Drunk Paul Oakenfold - Hypnotised

Discuss!

nääääedå.... vad tycker ni om låten, videon etc?
Kowalski 12" mixen är ju klart bäst tycker jag, videon e grymt cool me. Nån som vet om det är under kinesiska muren han står och dj'ar? Verkar ju som det och då är det ju genast 16 ggr coolare.

Och varför är det så populärt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? För att de är tunna och späda eller?
En av de stora frågorna

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-28-2003 11:16  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Jag tycker Reator mixen är bättre.

Ja han DJ:ar vid Kinesika muren

Själv tänder jag inte på asiater.

Old Post Oct-28-2003 11:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003
Re: Paul Oakenfold - Hypnotised

quote:
Originally posted by Glorie
Och varför är det så populärt bland killar (generellt sett) med asiatiska tjejer? För att de är tunna och späda eller?
En av de stora frågorna

tror det har att göra med att de är så satans snygga =) min åsikt vad gäller sådant är iaf att det finns inget som är så vackert som en riktigt vacker japansk tjej... sen kan nog det där med att de är tunna o späda stämma... vem vet..

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Oct-28-2003 15:19  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

japanska brudar är skitsnygga (förutom ganguro's, vissa ser ut som överkörda katter)
bilder på ganguros's: http://www.livemusicstudio.com/mac/pages/ganguro.html

men, videon är tråkig, dom borde ha gjort en hel "live" video istället, låten är ok, ingen southern sun men ja kör till

Old Post Oct-28-2003 15:55  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

Registered: May 2003
Låten är sjysst, videon har jag inte sett.
Asiatiskor är väl ok, men inget speciellt, el. Indiskor är ju Asiater, ska ju gifta mig med en sån nästa år..

Old Post Oct-28-2003 16:23  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Hello!

quote:
Originally posted by chjo
ska ju gifta mig med en sån nästa år..

jäklar va skojigt! Hur ung är du? Som vanligt skulle det vara kul att se bröllopsbilden precis som den gode Nordlight föregick med gott exempel för er som minns

quote:
Originally posted by Smekbar
tror det har att göra med att de är så satans snygga =) min åsikt vad gäller sådant är iaf att det finns inget som är så vackert som en riktigt vacker japansk tjej...

Jaha där ser man

Har gått och blivit lite kär i den här låten, det må ja erkänna

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-28-2003 16:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by chjo
Låten är sjysst, videon har jag inte sett.
Asiatiskor är väl ok, men inget speciellt, el. Indiskor är ju Asiater, ska ju gifta mig med en sån nästa år..

så du ska gifta dig med en SÅN.... hehehe

har varken sett videon eller hört skivan

och asiater.. finns en del riktigt snygga, men annars e jag inte så mycket för det.

föredrar svenska brunetter

Old Post Oct-28-2003 16:46  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Låten e ju helt klart skön... antar att den blir stämplad som commersiell och cheese iom. att den rullar flitigt på MTV...

Regisören till videon har ju helt klart blivit inspererad av mig

Old Post Oct-28-2003 19:07  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

jo den e ball. tror jag köper den imorn på 12a

Old Post Oct-28-2003 21:09  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Jag diggar den oxå ganska hårt!

lite poppich men va fan den e soft!

Old Post Oct-29-2003 11:46  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Cool

quote:
Originally posted by St_Andrew
lite poppich men va fan den e soft!

hoho poppich, det ska ja börja säga nu

quote:
Originally posted by Steve
Låten e ju helt klart skön... antar att den blir stämplad som commersiell och cheese iom. att den rullar flitigt på MTV...

couldn't agree more...

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-29-2003 16:01  Sweden
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

Deepsky's reaktor remix är lätt den bästa. Deras remix på Madonna - Hollywood var också dunderfin. Deepsky är tveklöst ett av USA's starkaste kort på trancehimlen.

Angående asiatiskor så tycker jag också om dem. Vet inte vad det är med dem men de ser alltid så söta ut
Kanske är de snea ögonen men något är det!
Hellre än sexig asiatisk än en sexig blond i min mening.

Old Post Oct-29-2003 17:09  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paul Oakenfold - Hypnotised
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnother Favorite [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackProject Medusa vs Exor - "Moonshine" (Exor Mix Part 2) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:56.

Forum Rules: