Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Old and Upcoming DJ's? (Kwaliteitsthread)
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Old and Upcoming DJ's? (Kwaliteitsthread)

ok effe genoeg geneuzel over tiesto, armin en jean
nu gaan we het effe hebben over de iets minder bekende kwaliteits-dj's die al een tijdje in de running zijn of upcoming zijn. deze thread is officieel erkend door ondergetekende als kwaliteitsthread, dit betekent dus een hoge standaard die niet voor iedereen is weergelegd en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat de kwaliteit top blijft.

wie vinden jullie nou echt een goeie dj? mixtechnisch, hitjesgehalte, "public affairs", etc? mag van alle electronische stijlen zijn.....

gegroet, Switch

Old Post Sep-24-2003 15:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

voor een new and upcoming draag ik toch wel ronald van gelderen voor, die mag wel wat meer aandacht gebruiken
zie hem nooit op grote events (dancevalley, mysteryland andere feesten) terwijl hij evengoed is qua platenkeus and mixtechnisch
je ziet hem vaak alleen in kleinere clubs
ook zijn producties zijn vaak goed/zeer goed (sustain!)

.

Last edited by arj1o1 on Sep-24-2003 at 16:10

Old Post Sep-24-2003 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

beargumenteer je opinie even aub

Old Post Sep-24-2003 15:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Dj quintin:

Technisch een stuk beter dan een flink aantal dj's in de "scene"
Platenkeus is soms erg vreemd maar altijd wel lekkere platen alleen de lijn mist ie soms.

C-jay:
Technisch niet zo sterk als quintin alleen een platenkeus die dat weer doet vergeten en zijn technische kwaliteiten worden nog steeds beter.(kleine edit: C-jay heeft samen met bluesparkle een aantal zeer vette tracks gemaakt die soon op het label van robin albers gaan uitkomen)

En natuurlijk ANtiphus

Last edited by magrec on Sep-24-2003 at 16:25

Old Post Sep-24-2003 15:57  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Markus Schulz

Klinkt raar, omdat hij al een behoorlijke tijd in de scene zit. Toch is 'ie pas sinds vorig jaar echt aan het doorbreken wat hij enorm te danken heeft aan z'n presentatie van Global DJ Broadcast. Daarnaast krijgt hij daar de kans om z'n eigen producties (en reconstructions) te laten horen. En die zijn behoorlijk op niveau moet ik zeggen. Z'n remix van Jewel - Intuition is IMO beter dan die van Gabriel & Dresden (toch niet de minste producers) en ook z'n remix van Motorcycle - As The Rush Comes vond ik echt een verrassend goeie remix. Qua platenkeuze vind ik hem op dit moment een van de beste dj's en ook technisch is 'ie vrij sterk. Geen virtuoos, maar gewoon goed.

Jon O'Bir

Het leukste vind ik dat hij veel producties van amateurproducers draait. Veel respect daarvoor! Daarnaast heeft 'ie een hele goeie platenkeuze en is technisch ook op niveau.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Sep-24-2003 16:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Dj Teagle:
Let op deze jongen! Trance van de bovenste plank gemixed tot een heerlijk geheel, waar je lekker in blijft zweven tot het geluid wordt uitgezet

Old Post Sep-24-2003 16:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Ik had het er een paar maanden (en toevallig vorige week ook nog) geleden met Optimus over Kid Visious.

Die gast doet het uitstekend bij de spleetogen in het oosten en ook op andere plekken in de wereld is hij zeer geliefd.
Alleen in nederland loopt hij nog niet warm.
Ik denk dat hij wel iets gaat beteken in Nederland.
Hele nuchtere gast en goed kwaliteit mixer.

Old Post Sep-24-2003 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by arj1o1
ronald van gelderen

Ha, toevallig de eerste naam die in me opkwam toen de eerstepost in de thread las!

quote:
Originally posted by New Wave
Ik had het er een paar maanden (en toevallig vorige week ook nog) geleden met Optimus over Kid Visious.

Die gast doet het uitstekend bij de spleetogen in het oosten en ook op andere plekken in de wereld is hij zeer geliefd.
Alleen in nederland loopt hij nog niet warm.
Ik denk dat hij wel iets gaat beteken in Nederland.
Hele nuchtere gast en goed kwaliteit mixer.

voor mij ook Ronald van Gelderen dus

Old Post Sep-24-2003 16:29 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Dj Lex
Dj Teagle:
Let op deze jongen! Trance van de bovenste plank gemixed tot een heerlijk geheel, waar je lekker in blijft zweven tot het geluid wordt uitgezet

Helemaal mee eens!!!

Idd absolute zweeftrance, de laatste tijd hoor ik steeds meer over die gast, schijnt zelfs dat hij begin november in Nederland (preciezer gezegd in Utrecht) moet draaien! Dat ga ik echt voor geen goud missen, en ik hoorde daarnaast dat hij binnenkort ook een duet samen met Dazzle gaat verzorgen.

Old Post Sep-24-2003 16:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

meneer total woot vertelde in de vorige post dat een dj genaamd dazzle een duet gaat verzorgen met dj teagle. uiteraard bedoelt deze meneer dat de beide dj's een duel oftewel een back 2 back gaan verzorgen. ondergetekende ziet namelijk het niet gebeuren dat beide dj's gaan zingen

Old Post Sep-24-2003 16:38  Netherlands
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

LOL! sorry je hebt gelijk

(ben benieuwd hoe dat zou klinken....)
[EDIT]

wat zegt de Van Dale hierover?

du·et (het ~, ~ten)
1 muziekstuk voor twee stemmen of instrumenten => duo

eigenlijk is t dan dus n dubbel duet

[/EDIT]

Last edited by total woot on Sep-24-2003 at 16:45

Old Post Sep-24-2003 16:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Roland van Gelderen is toch gewoon Kid Vicious?

of ligt dat nou aan mij?

Ben ik het idd wel mee eens dat het een goeie is..

maar ook

Jon O'Bir
Joop

Old Post Sep-24-2003 16:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Old and Upcoming DJ's? (Kwaliteitsthread)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHELP !!! Please ID this TRACK [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKillahurtz - West On 27th [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:31.

Forum Rules: