|
| quote: | Originally posted by RobertLidstroem
enda bra album som kommit från corsten är första system f-albumet....det var fullängd å otroligt bra!
nu verkar han bara va ute efter pengar |
Hallo? Om han noengang var ute etter penger, så var det når han slengte 12 gamle System F låter (inkludert en fuckings radio edit av Out Of The Blue som på den tiden var ihjelspilt allerede) og ga ut Out Of The Blue albumet, for ikke å snakke om cheese-festen som "Together" var. Hadde Ferry bare vært ute etter penger så hadde han ikke endret soundet sitt på den måten han har gjort nå, men tvertimot bare fortsatt med enda et album fylt av den samme uplifting trance formelen som han har solgt tonnevis på allerede. Hvis han bare ville tjene penger, hvorfor ville han da endre på formelen som han har tjent masse cash på de siste 7-8 årene?
Nei, jeg syns det er godt å se at Ferry ENDELIG prøver seg på noe nytt (for det var faen meg på tide etter 7-8 år med samme uplifting trance formel om og om igjen). Skal være enig i at Rock Your Body Rock ikke var noe særlig, men ting som Right Of Way og F Massif remiksen av RYBR (som Ferry co-produserte) funker veldig bra, så jeg er spent på å se hvordan albumet blir. Right Of Way (settet) viste også at Ferry er en meget allsidig dj musikkmessig. Da er det bare så dumt at han aldri får sjansen til å vise det..