|
Je moeder aan de trance?
Hehe... dit zal wel de zoveelste thread worden over het mainstream worden van de dance, maar goed... Ik werd getriggerd door deze opmerking van Chicane in de Innercity thread:
| quote: | Originally posted by Chicane
Tiesto is nog altijd een voorbeeld en de held van het land, zo ook voor Danoeschka en mij, zelfs haar vader kan Tiesto erg waarderen om naar te luisteren. |
In zijn geval z'n schoonvader, maar in mijn geval m'n moeder dus Sinds Tiësto's album In My Memorie is ze trance leuk gaan vinden... Als ik plaatjes sta te draaien komt ze vragen welk nr. het is. Ze heeft op het punt gestaan een Magik CD te kopen maar wist niet welke ze moest nemen en nog niet zolang geleden zijn me ouders zelfs naar de TiC DVD Release Party geweest... hehe... ik weet niet wat me overkomt joh haha 
Nu is mijn moeder niet de enige, de ma van een vriend van me laat opeens Traffic door het huis blazen wanneer deze voorbij komt op TMF wanneer ze aan het schoonmaken is en heeft de TiC DVD gekocht (scheelt die dude een hoop geld ) En de moeder van een vriendin van me, die eerst niets moest weten van trance en aanverwante muzieksoortenm heeft Nyana van der dochter gejat voor in de auto...
Dance wordt meer en meer mainstream, dat is duidelijk. Wanneer ik op me werk een zelf gemixed CDtje op zet kan je ervan uit gaan dat er iemand komt vragen welke CD het is... Is me bij andere muzieksoorten nog niet overkomen. Ook m'n baas (die overigens m'n moeder had kunnen zijn ) kan "mijn muziek" waarderen... En ach, ik vinnet eigenlijk wel best... Eindelijk van het gezeur af dat die "tyfusherrie" uit moet 
Beginnen jullie ouders/schoonouders/grootouders of andere mensen waar je het niet van verwacht ook dergelijke symptomen te vertonen of ligt het aan mij? 
|