| quote: | Originally posted by reveal
jag vet, jag vet, jag vet! 
du kör en mpeg2-codec från Elecard, och tiden för din utvärdering har gått ut... som straff för att du inte betalar för den, så jävlas loggan på det sättet |
Preeecis så är det =)
Hade själv problemet innan!
Staz: Kan skicka rätt en grej som fixar ditt problem om du vill 
|