Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Jaaaa!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sipowitz
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2001
Jaaaa!!

Yeaaahooowww!!

ville bara skryta lite om att...

Våra (min och Steve's) innercity biljetter kom idag!! =)))

Fruktansvärt härligt december kommer bli..

Lucia - Mondaybar Cruise
Nån vecka senare... Holland...

Någon härifrån som också funderar på att dra ner till innercity eller har bestämt sig...? Vi har bokat flyg men ännu inte betalt biljetten iochmed att vi tänkte kolla om vi kan få ihop 2 pers till att åka med. Då kan vi få ner priset på en bilresa duktigt billigt.

Last edited by sipowitz on Nov-04-2003 at 19:34

Old Post Nov-04-2003 19:24  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Trancemobilen har fått ett busy år
Kul att ni ska ner grabbar...jag stannar hemma denna gång...its all ´but the dum dum duradumdum

Old Post Nov-04-2003 19:51 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mindshooter

vad jag vet så är det inte den som ska ner, eller?

Old Post Nov-04-2003 19:53 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by mindshooter
Kul att ni ska ner grabbar...jag stannar hemma denna gång...its all ´but the dum dum duradumdum

Nä denna gången blir det inte trancemobilen..

Jag har tillbringat två dagar med att leta flygbiljetter... och verkar ha hittat det billigaste 1300kr tur/retur.

Ryanair hade kanske kunnat bli billigare med mellanlandning i london om det hade varit en annan helg... men vissa ressiter jag varit inne på har t.o.m. varnat för just denna helgen om man vill åka billigt iochmed att det oftast är fullbokat då hehe

Old Post Nov-04-2003 20:11  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by sipowitz
Jag har tillbringat två dagar med att leta flygbiljetter... och verkar ha hittat det billigaste 1300kr tur/retur.

inklusive skatt eller exklusive skatt? för om det är inklusive skatt, är det sjukt billigt och jag måste få adressen

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-04-2003 20:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

gött! visa holländarna hur vi svenskar festar

Old Post Nov-04-2003 20:30  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by swe_Trancer
gött! visa holländarna hur vi svenskar festar

det tar jag som ett hot

Old Post Nov-04-2003 21:13  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by ScuL
det tar jag som ett hot

mohah...menm jag läste nånstans att holländare e så bortskämda när de gäller festa o dom ler aldrig.

Old Post Nov-04-2003 21:39  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
HappyHappy

quote:
Originally posted by swe_Trancer
mohah...menm jag läste nånstans att holländare e så bortskämda när de gäller festa o dom ler aldrig.

hehe det där får jag tyvärr dementera med att de inte ler

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-04-2003 21:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ha haaa... ja de va en ren glädje att se biljetterna innanför dörren när jag kom hem idag
Har nu tom. scanat in och lagt i min sig.

Som nämdes tidigare så blir det inte min trancemobil, faktum är att jag vet inte var Mr.Bitch har tänkt sig för bil isf. men de löser man väl isf.
1300 med flyg e fan inte dåligt de heller (fan så man bränner stålars) och de e inkl skatt...

swe_Trancer: Självklart ska vi visa ÅTERIGEN hur det skall festas... inte bara dansa vid klimax, inga droger... he he nä men ärligt Holländarna kan festa men inte lika bra, dock så är dom så många fler vilket gör det hela så otroligt mäktigt... Bästa festen för mig är fortfarande Trance Energy 2002-02-15 sen att det var mer drag på folket vid Fokused Scandinavian Tour 2003 är en annan femma...

Fan så kul de ska bli ! Undrar om man ska haka på årets tema... Rio de Janeiro.... lite latino karneval...

Kanske e jag som håller i kameran då

Old Post Nov-04-2003 21:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict

Obs viktigt!

Nån som vet hur dags id-t's grejor brukar stänga... d.v.s. hur dags kan man förvänta att innercity är slut (inklusive extranummer... på te körde cosmic ju 5 extranummer hehe;-)

Old Post Nov-05-2003 07:46  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

inte senare än än timme efter annonserat stängnigsdags iaf.. förmodligen närmare annonserad tid än så..
musiken tystnar nog till 7.15 senast om 7 är annonserat.. och sen tar det den tid det tar att få ut allt folk.

Old Post Nov-05-2003 17:13  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Jaaaa!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha zen after party id #2... [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLeama - "Requiem For A Dream" (Leama's Dream Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:28.

Forum Rules: