Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJmag Top 100 DJs Poll
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002
DJmag Top 100 DJs Poll

Stemmen maar!
http://www.djmag.com/vote.asp

Mijn top 5 :
1.Armin
2.Ferry
3.Paul
4.Cor
5.Nu NRG (hun 2002 was eigenlijk stukken beter)

Tiesto heb ik er niet ingezet, omdat die toch al zoveel stemmen krijgt

Old Post Aug-25-2003 19:31 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Ik zou toch alle Belgen willen oproepen om op mike te stemmen. Die mag wel wat hoger dan plaats 120.

Mijn pronostiek is dat Armin een goei naar de titel zal doen. Ook Gabriel & Dresden zijn challengers

DJ's van het jaar zijn voor mij zeker Armin en Mike. De openbaring van het jaar was Jon'o Bir.

Verder kan ik altijd genieten van Tiesto, Marco V, Jules, Scott Bond. Ben nu ook wat meer materiaal aan het zoeken van de gatecrasher & godskitchen residents die toch wel heel lekkere trance draaien.

Old Post Aug-25-2003 21:10  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

ik ga ook voor armin

mike weet ik zo nog niet, ik ben nog steeds niet overtuigd van zijn dj skills.. het gebeurt wel vaker dat hij er compleet naast zit..

paul van dyk krijgt zeker mijn stem niet, vooral dan door zijn nummerkeuze.. de helft van zijn sets omvat eigen nummers en die vind ik absoluut niet goed.. als hij dan bovendien liedjes als 'mayela' hammert, waarschijnlijk het meest simpele en meest fluffy nummer van het jaar, mag hij zeker mijn stem vergeten!

en tiesto, nadat ik hem zag op 30 april, ben ik ook mijn vertrouwen in hem verloren..

Old Post Aug-26-2003 08:29  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Tis een routine voor Tiesto aant worden :/
Geef mij maar Johan Gielen, die heeft er fun mee en entertaint het publiek nog en ja hij draait ook wel stevig !

Mike dus nog altijd ni gezien, spijtig genoeg wel :/
Tzal zijn alst aib is

Old Post Aug-26-2003 09:57  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

de mijn was

1. Johan Gielen
2. Luna
3. Kai Tracid
4. Paul Van Dyk
5. M.I.K.E. (heb hem niet horen draaien eigenlijk, maar hij verdient mijn steun)

Old Post Aug-26-2003 12:16  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Dark Apostle

5. M.I.K.E. (heb hem niet horen draaien eigenlijk, maar hij verdient mijn steun)

heb hem al 2x live gezien en telkens was het een heel goeie set. Heb ook enkele livesets op cd en ook deze kunnen mij bekoren, vooral dan door de muziekkeuze. Zijn mixen is geen wereldtop maar mike is ook in de eerste plaats producer, in tegenstelling tot tiesto, armin en consoorten die als dj begonnen.

Old Post Aug-26-2003 13:29  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Ik heb bewust niet op Tiësto en Armin niet gestemd, niet omdat ze slecht zijn, maar die krijgen al genoeg aandacht, terwijl er DJ's zijn die even goed of beter zijn, die in hun schaduw moeten staan op wereldvlak.

Old Post Aug-26-2003 14:19  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik heb bewust niet op Tiësto en Armin niet gestemd, niet omdat ze slecht zijn, maar die krijgen al genoeg aandacht, terwijl er DJ's zijn die even goed of beter zijn, die in hun schaduw moeten staan op wereldvlak.

jah ergens wel een punt, maar uiteindelijk blijft armin der voor mij met kop en schouders bovenuit steken.
1. armin
2. ferry
3. john o' bir
4. M.I.K.E.
5. yahel

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-29-2003 10:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

ik heb nog niks ingevuld, het waren vakskes en geen bollekes, dus moest ik typen... ik zal een van dees is iet ingeven als:
1:Cor Fijneman
2:Ferry Corsten
3:Armin
4:Johan Gielen
5:mike

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Aug-29-2003 10:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister_Michel
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2002

Kheb het juist ingevuld:

-avb
-Cosmic Gate
-YdR
-Ferry Corsten
-Carl Cox

Mhuhahahahahaha !!!!

Old Post Aug-29-2003 10:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Mister_Michel Click here to Send Mister_Michel a Private Message Add Mister_Michel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TatanaGirl
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2003

Voor mij zijn het de volgende geworden.

1 Dj Tatana
2 Armin
3 Dj Tiesto
4 Ferry Corsten
5 M.I.K.E.

Groetjes

TatanaGirl

Old Post Aug-29-2003 10:40  Belgium
Click Here to See the Profile for TatanaGirl Click here to Send TatanaGirl a Private Message Add TatanaGirl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Buoyant
Mahna Mahna

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Dark Apostle terwijl er DJ's zijn die even goed of beter zijn, die in hun schaduw moeten staan op wereldvlak.

idd voor mij persoonlijk zijn dat Goldenscan,Jon O'bir,ronski speed,Misja Helsloot,GTR = greg murray,enz ... om er maar enkelen toe noemen, ze zullen wel niet hoog scoren in de top 100, maar ik kan er soms net zo van genieten als van armin.

Old Post Aug-29-2003 10:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Buoyant Click here to Send Buoyant a Private Message Add Buoyant to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJmag Top 100 DJs Poll
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplssss help me id this [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJurgen Vries - The Opera Song (Full Vocal??) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:21.

Forum Rules: