Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gielen till Sthlm igen! :)
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amplifire
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002
Gielen till Sthlm igen! :)

Måndag 5 januari, 2004
Monday Bar Trettondagstrance!
@ Daily News
Johan Gielen, 4-timmarset!

Old Post Nov-13-2003 08:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Amplifire Click here to Send Amplifire a Private Message Add Amplifire to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Läste precis detta på TC.
När Marco V lirade sitt 4hr set så verkade det ju vara drag.
Synd bara att det är en måndag, vet faktiskt inte om det lockar så mkt att åka 90 mil ToR för att se Gielen faktiskt

Old Post Nov-13-2003 08:12  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

6 januari (tisdag) RÖD dag!!!
DÅ är väl värt att åka till Stockholm för Gielen????

Old Post Nov-13-2003 08:40  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Hmm är verkligen verkligen tveksam Skulle egentligen behövas något mer namn för att locka mig...har inte tyckt om hans sett nån gång tyvärr...

Old Post Nov-13-2003 08:42 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Jag älskade honom på TE2002...

Men i försig diggade jag inte Marco V på München men digga det stenhårt på Dailys? Tror att Djn för mera kontakt med publiken när det är mindre ställe.

Tror nog att det kan vara mycket intressant att höra Gielen på Dailys när han alltid kör på STORA ställen med tusentals dansande trancefreaks...

Old Post Nov-13-2003 08:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag kommer gilla hans set om han inte schratchar ihjäl sig som på Midway och om inte killen som sköter röken leker åskmoln varje break och om inte inte folk kan ta de lugnt med spriten...

Old Post Nov-13-2003 09:18  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Får håpe han gidder å mikse ordentlig og ikke ødelegger alt med ræva mikserarbeid.

Old Post Nov-13-2003 09:52  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

inget jag kommer slösa mina pengar på iallfall.
väntar på nån annan DJ istället.. har ju redan sett honom 2 gånger o andra gången va totalt värdelöst typ.. första gången va rätt bra dock... han va ju knappast bästa dj'n direkt iallafall...

så jag väntar

Old Post Nov-13-2003 11:30  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chjo
Shiva Trancer

Registered: May 2003
Inget fel på Gielen direkt imo, har en förmåga att "mixtra" väl mkt kanske, men jag gillar hans låtval.
Skulle nog ha dratt dit om det inte var för att jag drar till Indien den 6:e, så det skulle bli tajt..

Old Post Nov-13-2003 12:16  Europe
Click Here to See the Profile for chjo Click here to Send chjo a Private Message Add chjo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferren
tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by mindshooter
Hmm är verkligen verkligen tveksam Skulle egentligen behövas något mer namn för att locka mig...har inte tyckt om hans sett nån gång tyvärr...

True true, men i tanke på att hans set kommer va 4 timmar så låter det som om dom satsar på en Gielen night.

Är det bara jag som tycker 4 timmar är lite att ta i?

Old Post Nov-13-2003 12:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Ferren Click here to Send Ferren a Private Message Visit Ferren's homepage! Add Ferren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Ferren
True true, men i tanke på att hans set kommer va 4 timmar så låter det som om dom satsar på en Gielen night.

Är det bara jag som tycker 4 timmar är lite att ta i?

Kan va de med tanke på att på Midway körde han 3 timmar då 2 timmar var bra musik och 1 timme mer eller mindre utfyllnad och scratch

Old Post Nov-13-2003 13:02  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

jag har tyvär inte sett gielen ännu men jag har hört flera utav hans live set och jag gillar verkligen många utav hans liftoff. har dock hört en massa skit om honom.

men om han inte blir så full så kanske det blir bra. men om det blir som marco V så kommer han nog inflåsande i sista minut direkt från arlanda och hinner inte dricka nått jag slår vad om att det var marco V som sa till honom att det var skön publik här i sthlm.

marco V sa ju till mig att publiken var en utav de bästa och så vet man ju att marco och gielen känner varandra och sammanträffandet att han valde mondaybar i samma lokal oxo hehe låter ju nästan som att marco kom hem och typ

"-tjenare gaylen, fan det var skitkul i sverige du borde oxo lira där

o jasså, vart spelade du ra?

-äääh kommer inte ihåg men jag kan ringa några samtal och fixa ett exakt likadant paket åt dig

o aahh gärna fan. "

Old Post Nov-13-2003 13:27  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Gielen till Sthlm igen! :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMelodic Trance from 2001ish [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGolan Globus - "Blazer" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:56.

Forum Rules: