Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Passiva
Ja die is zo leuk Geloof dat 2 weken geleden ook bassie erbij was. Ging toen over die ruzie met Adriaan.
"Bassie en ...... , Bassie en .... , zie je Bassie staan ... dan zit Adriaan thuis met een vervelende chemokuur."
Uberlol heb ik gehad.
Dat was echt te GOED!!!
"Adriaan loopt op het moment alleen maar te kankeren"
Nov-24-2003 20:15
ryo
oyr
Registered: Jan 2002
Location: Limburg
De alleenstaande vandaal is echt geweldig, hondelulluh!
Bassie was ook super ja (net als de andere typetjes van Stan van gtst), wel grappig zo'n ingezonden brief in Metro van iemand die er de humor niet van kon inzien
Nov-24-2003 20:15
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by ryo
De alleenstaande vandaal is echt geweldig, hondelulluh!
Hier heb ik ook erg hard om gelachen!!!
Nov-24-2003 20:16
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Haha die 2 fragmenten zijn echt wel goed, vooral die hooligan )
___________________
Nov-24-2003 20:46
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
vroeger luisterde we thuis platen en cds van hun. Radio giraffe was altijd tof, sekslijn, de videoKeizah, de tegenpartij, enzo kan ik nog uren doorgaan. heb die best of nogniet gezien wel opgenomen
___________________
Nov-24-2003 21:47
Djeebie
music addict
Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)
Van Kooten en De Bie zijn echt heel goed. Zo lachen dit
De Vieze Man klimt in een lantaarnpaal is trouwens ook erg leuk en die ene met de kuikentjes voor de Pasen
Die aflevering van de Alleenstaande Vandaal dat 'ie als groep behandeld wil worden is ook heel goed. "Want als alleenstaande vandaal verniel ik wel eens voor drie als ik echt kwaad ben, maar ze behandelen me nooit als groep. Dat zijn toch je reinste nazipraktijken"
___________________
Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich
Nov-24-2003 21:57
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Ga toch maar eens die DVD box scoren. Ik was 8 of zo toen ik ze voor de eerste keer op tv zag, en sindsdien altijd grote fan geweest. Pas later begin je steeds meer en meer grappen te snappen
quote:
Koos Koets en Robbie Kerkhof, Oudere Jongeren
"Hee, Koos! Heb je nog zo'n methyleendioxymethamfetaminepil voor me?"
"Je bedoelt XTC, Rob?"
"Ja! Mozes Kriebel, ik kan die naam maar niet onthouden!"
Nov-24-2003 22:01
snitz
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland
WO IST DER BAHNHOFF is ook zon megastukje
Nov-24-2003 22:34
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by snitz
WO IST DER BAHNHOFF is ook zon megastukje
Heb ik ook om in een scheur gelegen "do ist der bahnhof!"