Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Knomaden - nu i SWETA-version
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003
Knomaden - nu i SWETA-version

Hej!

Efter att ha träffat några sköna filurer jag känner från framförallt TC och till viss del från t.nu (där jag huserat tidigare under samma alias), så bestämde jag mig och tog steget att även öka mitt onlineliv till TA he he.

Orkidea får väl skyllas på då, Fokused...

Men innan jag säger så mycket mer (jag återkommer med presentation i Svenska Folket-tråden efter helgen, lite buzy annars just nu...typ...öh just nu?? Skulle det vara ett undantag? Gaaah...ett liv i minst 130 BPM...) så skulle jag säga "najs 2B here"!

Och fet kram till alla som stompade till Orkidea i fredags! Det var fett...jag lägger in lite diverse kommentarer om det och säger bara en sak, att träffas offline after party och lägga av några garv med Mindshooter, Steve, Aendy, Staz och Amplifire ex vis när vi kom på nya Göteborgsgruppen "Ace of Airbase", och Steve tjatade om "Swedish Meatballs", gör ju bara att jag var tvungen att ta klivet in hit ha ha. Och det var obetalbart att se Envio få hybris och låta det vara supersvårt för stackars Tapio H att försöka spela samtidigt som Envio hängde över Orkidea när finnen hade ett diplomatiskt leende när Envio fick "fyllehybris"...eller var det bara så att han var berörd av solen, så het som han var över låten? "Touched by the sun", äh ni fattar...SWETAs är ju smarta, typ.

Nu till arbetet!

10 4 over and out.

Peace,
Anders

PS. Kolla snart webbloggen när jag postar i Orkideatråden, efter helgen, då har jag scannat in omslaget där han signade sin CD, http://onamission.typepad.com DS.

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Dec-04-2003 10:17  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

välkommen

Old Post Dec-04-2003 10:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

välkommen!

Old Post Dec-04-2003 10:31 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Hello!

Välkommen, du kommer garanterat att trivas!

Old Post Dec-04-2003 11:03  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

whoohooo .. ytterligare en växjö-bo (och framför allt en oam prins av högsta kvalié!)

Jag har precis gjort mig till rätta här på SWETA, och måste säga att jag faktist trivs

Hoppas du kommer göra samma sak

Old Post Dec-04-2003 11:10  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Välkommen

Old Post Dec-04-2003 11:12 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Tjena mannen o tack för senast

Kul att du hittade hit, här kommer du trivas finfint!

Välkommen till familjen

Old Post Dec-04-2003 11:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

välkommen till sweta familjen

Old Post Dec-04-2003 11:33  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fan kul å se dig Knomaden... du hitta hit tillslut... Välkommen till familjen

Fan lite fylle tjat hör bara till... precis som i fredags men av att läsa här http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=144750 så verkar man va en av dom nyktrare personerna

Slänger upp den här igen med

Amplifire, mindshooter, Staz, knomaden (TC & numera SWETA) & Aendy

// Steve

Old Post Dec-04-2003 11:40  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

wällkåmm

Old Post Dec-04-2003 12:47  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Tack alla underbara!

Kram fete...menar jag!

*speechless*

Peace,
Anders
*som känner sig mer än välkommen *

PS. Nice pic från situationen jag beskrev i min orginalposting. DS.

PPS. ...och välkomna alla på Club PuLS Xmas TRANCE eXperience...19 dec DownTown Växjö! Resident little me warmup, guest Rob Angel...

Details L8r! DDS.

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Dec-04-2003 12:55  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
envio
tranceaddict

Registered: Jun 2003

haha... blev lite för mycket i fredags ja, hoppas ingen tyckte jag störde :P

har du lämnat t.nu för gott nu?

envio home
contact

Old Post Dec-04-2003 14:03  Sweden
Click Here to See the Profile for envio Click here to Send envio a Private Message Visit envio's homepage! Add envio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Knomaden - nu i SWETA-version
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksasha & digweed iD please!!!! help!! [2008] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIan Van Dahl - "Will I" (Lange Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:39.

Forum Rules: