Het is al weer enige tijd stil rond de contestjes der mixers op het nederlandse forum. Tijd om daar verandering in te brengen. De vinyl contest is niet zo goed verlopen vanwege afwezige mixers alsmede afwezige juristen. Komkommertijd is nu weer over, iedereen is weer veilig teruggekeerd uit een of ander bananenrepubliek, zelfs die knakker die gegijzeld was in Afrika is weer terug... DUSSSS
Tijd voor een mp3 mixcontest dus, ik heb er zin aan .o/
Wanneer: 1 September 2003 @ 00:00
Sluitingsdatum: 30 September 2003 @ 23:59
Uitslagdatum: 14 Oktober 2003 @ 12:00
Aug-27-2003 21:09
deejayv
Junior tranceaddict
Registered: Apr 2002
hey leuk plan
ik wil ook wel meedoen!
wat zijn de eisen wat betreft lengte? 1 uur.. 80 minuten.. ??
verder neem ik aan dat tegen de tijd dat iedereen klaar is er voor hosting gezorgd gaat worden?
Aug-27-2003 21:14
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
ik kan MISSCHIEN wel weer jureren
Aug-28-2003 06:30
Chicane
Toilet DuckŪ
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by deejayv
hey leuk plan
ik wil ook wel meedoen!
wat zijn de eisen wat betreft lengte? 1 uur.. 80 minuten.. ??
verder neem ik aan dat tegen de tijd dat iedereen klaar is er voor hosting gezorgd gaat worden?
Idd max. 80 minuten en min 60. plus cue files svp, gaarne gecodeerd in 192kbps met LAME, tenzij onze host kleinere bestanden wil moeten we uitwijken naar 128kbps of lager. Zorg er ook voor dat je een "normalize" doet van 97% tot maximaal 99% om distortion en narigheid te voorkomen voordat je codeerd/opslaat als wave
Stijl maakt niet uit, dat is mag nimmer een punt van kritiek zijn. Andere punten van kritiek moeten de juryleden even goed over eens zijn, iig mixtechniek (overgangen, effecten, etc), platenkeuze wordt wat lastiger om objectief te kunnen oordelen maar goed, daar moet de jury over eenstemmen
Last edited by Chicane on Aug-28-2003 at 08:12
Aug-28-2003 08:04
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
Kontneuken doe ik niet aan mee, behalve als het Dameskonten zijn.
IK wil wel een handje meehelpen door te jureren.
/Me Hoopt op vette overgangen die ik sneaky kan overnemen