Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond
___________________
This is your wake up call, pal... Go to work!
Nov-26-2003 10:25
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Gefeliciteerd! Vrijdag maar goed vieren dan!
___________________
Nov-26-2003 10:35
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Re: Totale Wouter: gefeliciteerd!
quote:
Originally posted by Shabbaman
Verjaardagsthreads zijn in de mode tegenwoordig: Wouter, niet te veel white russian drinken vanavond
Mjah, het is inderdaad in de mode.
Erg jammer dat mensen (he Tim?) denken dat als ik per ongeluk de fout maak het 1 keer te doen, ze in hun recht staan het heel de tijd te doen.
Maar what the heck, er is er een jarig en dat is belangrijker. Fuck die regels....verjaardagsthreads zijn gewoon leuk
Enneh, wouter, NOGMAALS gefeliciteerd! Zie je vrijdag!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Nov-26-2003 11:32
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
dank dank (en ja! dat gaan we vrijdag vieren lexie )