Michael Parsberg har släppt 2 låtar på skivbolaget "Go for it", Evolution och The Box. Men det är ingen av dom tror jag.. Är väl säkert osläppt material som vanligt
Men du kan ju alltid hålla utkik här: Go For It - Releases
Hoppas jag var till nån hjälp iaf
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Jan-11-2006 11:48
BFS
tranceaddict
Registered: Oct 2005
Location: Sweden
Bara gamla länkar i den tråden
Det är väl osläppt precis som vanligt när den väl släpps så har man väl tröttnat på den
Jan-11-2006 12:15
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by BFS
Bara gamla länkar i den tråden
Det är väl osläppt precis som vanligt när den väl släpps så har man väl tröttnat på den
Folk postar i tråden allt eftersom, när de vill ha en låt IDad
Musik jag gillar direkt har jag en tendens att tröttna på också av nån underlig anledning.. tröttnar dock sällan på låtar som fått växa i ens öron med tiden
Well, lycka till iaf. Du kan ju alltid försöka slänga iväg ett mail till artisten.
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Jan-11-2006 12:20
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Jeremy H
Musik jag gillar direkt har jag en tendens att tröttna på också av nån underlig anledning.. tröttnar dock sällan på låtar som fått växa i ens öron med tiden
Originally posted by Jeremy H
Folk postar i tråden allt eftersom, när de vill ha en låt IDad
Musik jag gillar direkt har jag en tendens att tröttna på också av nån underlig anledning.. tröttnar dock sällan på låtar som fått växa i ens öron med tiden
Well, lycka till iaf. Du kan ju alltid försöka slänga iväg ett mail till artisten.
Redan gjort det, fick inge svar. Det var Bas&Ram som spelade låten, dom svarade på ett par timmar... jävligt nice! Dock så gav det mig inte ett skit.
Det där med låtar man gillar direkt stämmer inte alltid, men rätt ofta. Sitter man och letar musik och springer i något riktigt bra så fastnar ju låten i skallen. Tror man tröttnar lite snabbare på den bara för att man foviriserar den. Jag spelar aldrig bra musik på mp3 av den anledningen! Försöker spela dom bra låtarna sällan helt enkelt!