Registered: Aug 2001
Re: Hur komminucerar alla här ??
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Hur komminucerar alla här ??
Finns det ngn chat eller kör alla med privata mess ?
What? Forumet såklart!
Flera av oss har varit här sålänge att man har referenser till andra medlemmar som sträcker så långt tillbaka i tiden som nog gör att det kan uppfattas som att vi ha annan kommunikation eftersom "newbiesar" inte kan se den röda tråden i samtalet... men det har att göra med att man suttit här X antal timmar varje dag i ett par år...
Dec-02-2003 17:14
mellow pleasure
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2003
Re: Re: Hur komminucerar alla här ??
quote:
Originally posted by Aendy
What? Forumet såklart!
Flera av oss har varit här sålänge att man har referenser till andra medlemmar som sträcker så långt tillbaka i tiden som nog gör att det kan uppfattas som att vi ha annan kommunikation eftersom "newbiesar" inte kan se den röda tråden i samtalet... men det har att göra med att man suttit här X antal timmar varje dag i ett par år...
OK då vet jag *s* känner mig som en färsking !!!
Tack för svaren !!!
Tråden kommer försvinna nu det finns så många onödiga i allafall !!
Re: Re: Re: Hur komminucerar alla här ??
quote:
Tråden kommer försvinna nu det finns så många onödiga i allafall !!
Det är oxå en sak... det finns (nästan) inga onödiga trådar här. Alla skriver konkreta saker och är det en tråd som inte funkar, ja, då skriver ingen i den alls och därmed försvinner den in i det bortglömda. Därför är det ganska lätt (men tidskrävande) för nybörjare att uppdatera sig om folket på SWETA.
Dec-02-2003 17:32
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Re: Re: Re: Re: Hur komminucerar alla här ??
quote:
Originally posted by Aendy
Det är oxå en sak... det finns (nästan) inga onödiga trådar här. Alla skriver konkreta saker och är det en tråd som inte funkar, ja, då skriver ingen i den alls och därmed försvinner den in i det bortglömda. Därför är det ganska lätt (men tidskrävande) för nybörjare att uppdatera sig om folket på SWETA.
Precis... vi brukar också uppmana folk till att ha kreativa poster istället för som på ett ställe jag inte gillar vilket är forumet på trance.nu
Där svarar folk med smileys eller svordomar och så startas det allt för många trådar... många vill starta en tråd för det känns kul men att starta en tråd bara för sakens skull med ett innehåll som kanske är långt från relevant eller intressant så bör man låta bli att starta den... bättre att skapa kvallitet... det vinner vi på i längden... även om man känner man behöver svara på flera personers inlägg så kan man faktiskt göra det i en och samma post för när en tråd springer iväg med allt för många poster har folk svårare för att ta sig in i ämnet och diskussionen... därför vill man inte heller just ha sånna totalt onödiga inlägg... en svår balans gång m,en man får försöka ha lite känsla...
exakt... e här på forumet man snackar... blir la typ icq/msn ibland också.. eller ett o annat PM
eller om man e på nån fest så pratar man på RIKTIGT
Dec-02-2003 18:34
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
quote:
Originally posted by dbl
eller om man e på nån fest så pratar man på RIKTIGT
hihihi
Dec-02-2003 18:39
mellow pleasure
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2003
In my Face !! Sorry att denna tråd kom upp och det var inte för sakens skull utan bara för jag inte visste. Så nu vet jag och detta betyder att om jag kunde skulle tråden tas bort. Men nu kan jag inte detta så den får väl falla i glömska istället. Hoppas ni har över seende med frågan. Svaren har kommit så nu är jag nöjd!
Mvh en skämsig Mellow Pleasure !!
quote:
In my Face !! Sorry att denna tråd kom upp och det var inte för sakens skull utan bara för jag inte visste. Så nu vet jag och detta betyder att om jag kunde skulle tråden tas bort. Men nu kan jag inte detta så den får väl falla i glömska istället. Hoppas ni har över seende med frågan. Svaren har kommit så nu är jag nöjd!
Mvh en skämsig Mellow Pleasure !!
Öhh... tar du illa upp? Vi försöker inte på något visa sätta dig på plats, inte någonstans har du blivit kritiserad för denna tråden... däremot blev du kritiserad när du började prata om att ta bort den. Läs alla inlägg igen och för guds skull gå inte i taket när vi inte tjafsat med dig... vänta med det till om vi skulle börja tjafsa med dig...