Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > 28:e November Orkidea Preparty - Vizay & Zamson Live
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002
Hello! Ikväll 20.00! Orkidea Preparty - Vizay & Zamson Live

Orkidea Preparty

Tänkte att Vizay och jag skulle köra lite trance på en shoutcast server som jag satt upp.

20-21 Vizay lirar skön uplifting och progg

21-22 Zamson spelar sina favorit trancehits från 2003

Hoppas ni tunear in

KLICKA HÄR (from 20:00)

Last edited by zamson on Nov-28-2003 at 15:52

Old Post Nov-21-2003 19:56  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag ser fett fram emot den 28:e... inte match förrän sent på eftermiddagen så det blir att man stannar hela kvällen och dansar loss... godis!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-21-2003 20:57  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

kan bli lite progg, kan bli lite uplifting, kan bli lite hardtrance...ni får se helt enkelt

kommer bli fett bättre än sista jag lirade på mtr iaf där allt sket sig, den här gången kommer jag förhoppningsvis va frisk å huvudvärksfri

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-21-2003 21:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

vad menas med "Orkidea Preparty"? jag ser inte Orkidea i line-upen?

Old Post Nov-21-2003 21:50 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Endre

vad menas med "Orkidea Preparty"? jag ser inte Orkidea i line-upen?

Orkidea spelar på GK här i Stockholm senare den kvällen... detta är bara warmup!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Nov-21-2003 22:01  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Yeah, brukar själv langa på en massa partylåtar på datan medans jag går och fixar iordning mig inför fest. Skönt när nån annan gör det åt in

Old Post Nov-22-2003 00:07 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag och min polare Jonas hade tänkt förfesta hemma hos han med hans nya 52tums TV eller projektor (beroende på vad han köper imorrn)
Fet ljudanläggning har han redan så de blir allehanda trancevideos på fet bild varvat med musiken från dom och musiken från "Orkidea-preparty-shoutcast"
+ lite gott å dricka + chips

Kom gärna förbi om ni vill... han bor i Östberga så de blir taxi in till stan sen... 1 taxi = 120kr/5pers

Postar karta senare

Old Post Nov-24-2003 17:53  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

när kommer adresserna???
börjar ju dra ihop sej nu....

Old Post Nov-24-2003 18:29  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

Steve nästa gång kommer jag och förfestar med dig!

Adresserna kommer lugn i stormen..ingen stress det är måndag haha..

Funderar på om 19 är lite tidigt att köra igång?? När har folket tänkt röra sig mot GK?? Vill ju inte att det ska bli försent för mig o vizzen att dra dit.. :P

Old Post Nov-24-2003 19:07  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Jag är nog inte där innan 11. Orkidea börjar vid 1 så närmare 12 skulle jag tro

Old Post Nov-24-2003 19:48 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Nu har min polare införksaffat sig i en ny grrrym videoprojektor... vi är några som kommer sitta å glo trancevideos som sagt å varva med zamson & vizays radio...

Kom gärna förbi... är ni osäkra så ring eller PMa mig ni som känner/kan...

Här är det... Ullaredsgränd 26

Söder om Årsta

Old Post Nov-26-2003 15:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

vet inte om jag kan komma överhuvudtaget. jag har varit sjuk i snart 3 veckor nu tror jag.

jag blev sjuk exakt samma dag som Misja helsloot spelade och är fortfarande sjuk så få se om jag kommer :P

Old Post Nov-26-2003 19:48  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > 28:e November Orkidea Preparty - Vizay & Zamson Live
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrazy Trancer....break Sample [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOscar G & Ralph Falcon - "Dark Beat" (Murk Monster Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:17.

Forum Rules: