Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002
Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)

Motorcycle is Dance Smash Hit bij 538 deze week...

ik hoorde de eerste beats van het nummer, vanmiddag in de trein, kreeg toch weer een beetje kippenvel, dacht terug aan ASOT100 en Marco V in Blanes die het nummer voor ons draaide. maar toen begon de ellende...

De radio-edit is zoooo slecht! De vocals zijn door elkaar gegooid en het klinkt nergens naar. Weg kippenvel, weg mooie momenten... Ik ergerde me meer aan het nummer, dan aan de vertraging van de trein waar ik in zat.

Als ze dan zo nodig het nummer moeten uitmelken, doe het dan goed!
De CD-Single moet geboycot worden ofzo! Weg ermee!

Old Post Dec-29-2003 18:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

heb hem nog niet gehoord maar vond de clip ook al een lelijke verbastering van het origneel dat zo super is!!

Ga eens dood!

Old Post Dec-29-2003 18:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

De clip is inderdaad een drama, maar ik vind de radio edit niet zo'n ramp om eerlijk te zijn. Het is ff raar om het nummer nu ook op 538 en co te horen, maar ook wel weer leuk. Beter dan alle andere bagger die er tussen zit.

Ik zag trouwens ook al een clip van Ton TB - Electronic Malfunction voorbijkomen op TMF gisteren Ik vind dat nummer nou niet echt een clip waardig. Maar ja, altijd nog beter dan de Underdog Project of andere slappe aftreksels.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Dec-29-2003 19:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Djeebie

Ik zag trouwens ook al een clip van Ton TB - Electronic Malfunction voorbijkomen op TMF gisteren Ik vind dat nummer nou niet echt een clip waardig. Maar ja, altijd nog beter dan de Underdog Project of andere slappe aftreksels.

Die komt regelmatig langs op TMF. Dit nummer vind ik echt één van de grootste bagger platen die dit jaar zijn uitgekomen.

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-29-2003 19:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Dit nummer vind ik echt één van de grootste bagger platen die dit jaar zijn uitgekomen.

Ik vin het toch wel een erg strakke plaat, gaat lekker los.
clip zag ik gister een stukje van, beetje wazig, maar blijf alleen hangen bij programma's van onze vriendelijke vriend Theo, altijd leuk om te zien hoe hij mensen in de zeik kan zetten. Clips boeien me dus.
Alleen die van Peran (geloof ik) is wel aardig om eens te zien

ATRC heb ik nog niet gehoord op de radio of gezien op de TV.
Kank niet over oordelen.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-29-2003 19:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001
Re: Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Motorcycle is Dance Smash Hit bij 538 deze week...

ik hoorde de eerste beats van het nummer, vanmiddag in de trein, kreeg toch weer een beetje kippenvel, dacht terug aan ASOT100 en Marco V in Blanes die het nummer voor ons draaide. maar toen begon de ellende...

De radio-edit is zoooo slecht! De vocals zijn door elkaar gegooid en het klinkt nergens naar. Weg kippenvel, weg mooie momenten... Ik ergerde me meer aan het nummer, dan aan de vertraging van de trein waar ik in zat.

Als ze dan zo nodig het nummer moeten uitmelken, doe het dan goed!
De CD-Single moet geboycot worden ofzo! Weg ermee!

Vandaar ook deze post http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=150691

Mijn kerk van anti-universal-religion groeit gestaag..

Old Post Dec-29-2003 19:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003
Re: Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)

quote:
Originally posted by BaRTeZ

wanneer was Marco V in blanes??? en in welke club/disco?

anyway, de clip is obviously waardeloos, de edit niet zo goed als het origineel maar dat was te verwachten.

Old Post Dec-29-2003 22:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002
Re: Re: Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)

quote:
Originally posted by Duke2003
wanneer was Marco V in blanes??? en in welke club/disco?

anyway, de clip is obviously waardeloos, de edit niet zo goed als het origineel maar dat was te verwachten.

pff wat zal het geweest zijn, 20 juli? Discotheek was volgens mij Arena, maar dat zou ik ff aan DJ_Spare moeten vragen.

Old Post Dec-30-2003 03:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

Ik heb de clip niet gezien, en ook het nummer nog niet gehoord, zodra ik hem hb gehoord zal ik zeggen wat ik er van vindt

Old Post Dec-30-2003 06:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Het enige wat ik hierover kan zeggen, en wat ik bij al deze nummers zeg die op TMF komen (die dat eigenlijk niet horen, alleen in een club en feest enzo), is dat het gewoon K*T is

Als een van die nummers op TMF komen gaat het zo op msn van: K*T TMF al die nummers vern**ken...

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Dec-30-2003 09:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Wat een gezeik zeg!

Dat zie je toch AANKOMEN! Sjezus! Dit is het 35ste Motorcycle topic.
DUH dat deze op TMF komt, DUH dat er een radio edit komt. Wedden dat dit voor alle leken gewoon 'het nummer van het jaar wordt'??
Man, als je dit verbaast of als je dit raar vind, onder welke steen heb je dan gewoond??

Het is/was gewoon een gaaf nummer, maar hij is gewoon overplayed!
Snapt niemand dat principe nog? Dat zeg ik wel vaker, maar dan werd ik hier geflamed van 'trancehater,zeiker'.

TMF hyped nummers,
ID&T hyped feesten/stylen. Dat is precies hetzelfde. Stap 1 snappen jullie , nu nog inzien hoe evil ID&T is.

DUHHHHHHHHHH!

Old Post Dec-30-2003 09:53 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat een gezeik zeg!

Dat zie je toch AANKOMEN! Sjezus! Dit is het 35ste Motorcycle topic.
DUH dat deze op TMF komt, DUH dat er een radio edit komt. Wedden dat dit voor alle leken gewoon 'het nummer van het jaar wordt'??
Man, als je dit verbaast of als je dit raar vind, onder welke steen heb je dan gewoond??

Het is/was gewoon een gaaf nummer, maar hij is gewoon overplayed!
Snapt niemand dat principe nog? Dat zeg ik wel vaker, maar dan werd ik hier geflamed van 'trancehater,zeiker'.

TMF hyped nummers,
ID&T hyped feesten/stylen. Dat is precies hetzelfde. Stap 1 snappen jullie , nu nog inzien hoe evil ID&T is.

DUHHHHHHHHHH!

Hij bedoelde denk ik meer dat de radio edit op zich gewoon slecht is, dat er meer van gemaakt had kunnen worden.

Afgelopen zaterdag bewees Dj Jochen, ja hij leeft nog, maar weer eens werkelijk geen verstand van muziek te hebben door het te presteren om ATRC er in de opbouw naar de climax eruit te mixen. Gelukkig had ik al wat bier op en kon ik er wel om lachen

Old Post Dec-30-2003 10:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Motorcycle - As The Rush Comes (Radio Edit)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI ran out of subjects to type [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGreat Tune from a Benny Benassi set, help. [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:48.

Forum Rules: