Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Råd om digitalkamera, pläz?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Question Råd om digitalkamera, pläz?

Tjo.. Inte för att ja har råd men ja vill ha en kamera nu ju, suck..

men ja fundera på vilken som kan va bäst?

Denna: http://www.dustin.se/shopping/Produ...?PID=5010039948

eller denna:
http://www.dustin.se/shopping/Produ...?PID=5010046553

Å vilket slags minne ska ja köpa? Men de har ju så många att välja mellan Multimediakort vet ja att ja inte ska köpa till kameran, men va ere för skillnad mellan sandisk, secure digital å smartmedia..? så många namn. snuff..


edit: FIXAT LÄNKEN NU. klantigt värre


___________________

Tom Cloud - Told You So

Last edited by Glorie on Nov-29-2002 at 16:45

Old Post Nov-29-2002 15:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!



Registered: Nov 2001
Location: Never Ever Land

men *doh* du länkar ju till samma kamera 2 gånger


___________________
THIS SPACE IS FOR RENT

Soundcloud!

Music by me

Old Post Nov-29-2002 16:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Drunk =P

det har med huvudet att göra
klantigt...

fixat nu

har kommit fram till (me lite hjälp från viktor) att man får väska till canons men inte till minolta.. skiter i vilket faktiskt, för den var ful.. MEN, Canons minneskort e bra mycket billigare än Minoltas

"128MB SD-minne till Minolta kostar runt 718:- exmoms >_< medans CompactFlash 256MB som ixusv2 kör med kostar 777:- "


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2002 16:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!



Registered: Nov 2001
Location: Never Ever Land

En fråga bara: Är det ett krav att det ska bli superkvalle när du skriver ut eller ska du bara ha bilderna på datorn/webben?


___________________
THIS SPACE IS FOR RENT

Soundcloud!

Music by me

Old Post Nov-29-2002 18:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

ja e inte så kräsen när d gäller kvaliten. kommer inte skriva ut dem heller.


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2002 18:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!



Registered: Nov 2001
Location: Never Ever Land

Jag skulle hellre ta en http://www.cyberphoto.se/olympus/300.php

I den prisklassen skulle jag nog hellre ta denna... bra grejer till ett bra pris


___________________
THIS SPACE IS FOR RENT

Soundcloud!

Music by me

Old Post Nov-29-2002 18:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

ok.. thanks mate..

men det blir nog inte olympus.. för ja vill att den ska vara liten.
desto lättare att smuggelismuggla


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-29-2002 21:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict



Registered: May 2002
Location: Stockholm

www.dpreview.com
bra sida mycket mycket info

Old Post Nov-30-2002 00:29  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Väntar på min nya fotodigital kamera

Liten som ett kreditkort men ändå 4Megapixel Å fin som tusan...

Den SKA med in på Innercity kan ni hajja !!! Den kan man tom. gömma i munnen

http://www.cyberphoto.se/index.php?...digital/ixi.php






En liten Julklapp till mig själv...


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-09-2003 16:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Stocktown sweden

kolla runt på www.pricerunner.com


___________________
your sig is too tall - porky

Old Post Dec-09-2003 17:29  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask



Registered: May 2003
Location: Stonkholm

quote:
Originally posted by swe_Trancer
kolla runt på www.pricerunner.com


tänkte just föreslå det, bara plocka digitalkameror över 3 megapixlar och sortera efter proffsbetygen och välj första bra kameran som passar dina behov och är i rätt prisklass... nåt sånt...

Old Post Dec-09-2003 22:16  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac



Registered: Oct 2002
Location: Halmstad, Sweden

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Väntar på min nya fotodigital kamera

Liten som ett kreditkort men ändå 4Megapixel Å fin som tusan...

Den SKA med in på Innercity kan ni hajja !!! Den kan man tom. gömma i munnen


De recenserade den i senaste numret av M3.

OMDÖME:
+ Snygg som attan
+ Fokuslampa
+ Bra kvalitet

- Saknar zoom
- Dyr

= Högsta pryfaktor, helt okej bildkvalitet till ett ganska saftigt pris. Det här är kameran för dig som vill märkas när du förevigar utekvällen.

BETYG:
Storlek/form - 10
Bildkvalitet - 6
Funktioner - 7
Användarvänlighet - 8
Prisvärde - 6
Totalt - 8


___________________

Old Post Dec-09-2003 22:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Råd om digitalkamera, pläz?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlz ID from Erik K mix [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhil Kieran - My House [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:16.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!