|
De maand Februari is begonnen, dus ook de tijd van de pruimen is aangebroken :
Active Sight - The search for Freedom
Vond eigenlijk gek dat nog niemand deze tune hier gepost heeft, is absoluut de BOM van februari voorlopig voor mij, ma vo wie ni he E fijne productie van M.I.K.E. en Fred Baker (Frédéric den Bakker) en ook nog e echte "Dancefloor Filler"! Om je vingers van af te likken
Rate: 10/10
Label: Captivating Sounds (Armada)
Release Date: 07.02.04
Remixen: A1. The Search For Freedom / B1. Take The Day As It Comes
Dj Support: Armin van Buuren, ...
Paul van Dyk ft Second sun - Crush
De nieuwe Paul van Dyk in e samenwerking met Second Sun... Vind ze echt wel geslaagd, e overheerlijk nummer, zeker de PVD Remix op de B-kant... Sommige vinden de plaat maar niks door de vocals en omdat ze van Paul van Dyk is, maar ik vind ze helemaal TOP, e plaat waar je je de hele avond op kan verder bewegen
Rate: 9/10
Label: Vandit
Release Date: 02.02.04
Remixen: A1. Club Mix / A2. Original Mix / B1. PVD Remix
Dj Support: Paul van Dyk, ...
Rio Klein - Fearless
2 Prachtige remixen van deze lekkere plaat, mijn voorkeur gaat uit naar de "Push Remix", misschien omda'k ne belg... Neeje, gewoon omda M.I.K.E zijn best gedaan heeft Heerlijke vocals bij deze plaat!! Ook nog e "TUNE OF THE WEEK" geweest in Episode 126 XXL bij ASOT. Weer e fijne release op't Nettwerk label..
Rate: 9.5/10
Label: Nettwerk
Release Date: 07.02.04
Remixen: A1. Push Remix / B1. Agnelli & Nelson Remix
Dj Support: Armin van Buuren, ...
Kyau vs Albert - Velvet Morning
Voor't eerst gehoord op ASOT (tja waar anders...) en valt absoluut goed te pruimen hoor (ondanks de mannelijke vocals), zeker de Aalto Remix, die zich op de B-kant van't Vinieltje bevind Een erg sterke release op't Anjunabeats label of beter gezegd op't label van "Above and Beyond" 
Rate: 9/10
Label: Anjunabeats
Release Date: 31.01.04
Remixen: A1. Mirco De Govia Remix / B1. Aalto Remix
Dj Support: Ferry Corsten, Armin van Buuren, ...