|
New Monday Bar Cruise !!!
Precis som Johnny Boy berätta för mig på Marco Vs spelning så kan jag nu bekräfta det för er som inte redan läst Monday Bars nyhetsmail att det blir en till kryssning till Lucia
Taget ur Monday Bars nyhetsmail
Ny kryssning!
Så var det bestämt. Nästa kryssning kommer att gå av stapeln till lucia
i december, en 23-timmarskryssning precis som förra året och på samma
båt, Silja Festival. Denna gång kommer vi att satsa lite mer på trance på
stora golvet och köra tung house och techno på det lilla högst upp.
Precis som förra året så behöver vi få in tips på kända och okända djs
vi kan flyga hit (och nej, Armin van Buuren och Paul van Dyk kan inte till
lucia, dom är i Asien båda två, vi har redan kollat.. )) Är det någon som
varit i Stockholm du kanske skulle vilja höra igen?
Skriv och lista några du skulle vilja höra I respektive genre, house, techno
och trance. Från de inskickade bidragen lottar vi ut några extremt snygga
och tajta t-shirts från Isle of MTV-turnén som kommer till Stockholm 14 aug.
Glöm inte genre och din motivation varför du vill höra just den eller den djn.
Skriv också hur vi kan nå dig och vilken storlek/tjej/kille.
Skicka listan till [email protected]
Hyttplatserna kommer att kosta 495kr och uppåt (något mer än förra året
för att kompensera Silja för den rätt dåliga matförsäljningen). Glöm dock inte
att denna båt bara tar 1900 passagerare, vilket är ca 700 färre än antalet
gäster på valborgskryssningen, så här gäller det att vara snabb. Förhands-
bokningarna kommer vi att släppa i samband med en fest i slutet på
september. Mer om det i kommande mejl.
Ni som inte redan läst John ´00` Flemings party report från Valborgs cruisen bör ju göradet
http://www.john00fleming.com/archiv...2003_diary.html
Vi ses... först ska vi bara slås om biljetterna 
___________________
www.Steveheden.se
|