Smekbar vill få med mig, ska jag låta mig övertalas?
Jag såg att det var 18:års gräns, så det kan du ju alltid använda som motargument
=)
Nov-27-2003 22:24
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
jag hämtade ut min biljett igår, kommer bli grymt
Nov-28-2003 00:17
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
Det är Above & Beyond på Escape i Helsingör samma dag. Hade nog hellre sett dem, men eftersom Escape suger så..
Var på Matt Darey på Escape och det var typ 30 pers där och total dött, så vågar inte ta risken att förstöra en kväll till på Escape.
Nov-28-2003 00:21
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
above and beyond har aldrig fallit mig i smaken, men MWNN och Wizzy Noise gör defenitivt det.. måste dock köpa biljett nu snart, de lär ju ta slut hyffsat jävla snabbt =)
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Nov-28-2003 01:13
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
Snart är det dags
Har aldrig var på amager, kan någon beskriva hur man hittar dit på enklaste sätt?
Dec-02-2003 21:16
Funfrock
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden
Någon mer som var där?
Hade riktigt kul. Kom dit rätt sent (missade första båten och sen var nästa försenad pga ovädret), så missade Fatali och nåra till. Men det gjorde inte så mycket för MWNN, Wizzy Noise och Gen6 spelade på så att man helt glömde det. Var dessutom lagom med folk och en bra tempratur i lokalen
Dec-10-2003 20:31
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
va är det med dig?
JA, ska du säga direkt, och du ska skrika ut det!
Du har möjlighet o åka dit, andra har inte det..ta chansen
Dec-11-2003 13:50
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
Location: bla bla bla
2late... tråkigt att man missade detta, men gillar inte att dra iväg ensam o fick inte med min nån annan.. :/ blä, hade varit apkul att se wizzy noise o MWNN... men men, lär ju komma fler tillfälle...