mja weet ni goe wa ik dervan moet denken.
tis zeker niet slecht, tis nekeer iets anders =). heeft voor mij zoiets spacey achtig.
der zit iig al meer melodie in dan uw vorig spullement
-Glad
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Dec-13-2003 18:13
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
Dit is nog eens een uitzondering op de regel. Ik heb ondertussen al wat meer stuff gemaakt onder Eliga Nipal, maar dat wil ik jullie niet aandoen. Er zijn wel ondertussen mensen die naar de rest luisteren en mij aanmoedigen...er zijn er ook die zeggen en quote:
quote:
Rafic als je terug op Aarde bent, stuur dan eens iets nieuw door
...maar soms ben ik in een fleurige bui en de eigenaar van die quote zal dit nummer dus zeker in zijn nek gedraaid krijgen. ^^
Leuk nummertje, doet me denken aan die oude Atari-deuntjes
Dec-13-2003 18:26
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
quote:
Originally posted by Eagle`
echt niet slecht, nice dark
neen eagle, tis *fleurig* bedoeld
heh lol dan is den apostle al eens in een fleurige bui
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
Dec-13-2003 18:27
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by CygnusX
Leuk nummertje, doet me denken aan die oude Atari-deuntjes
Damn je mag er nu mee lachen, maar ik wou het eerst een titel geven waar het woordje Atari in stond ^^
Bij gebrek aan inspiratie heb ik het dan maar Marching Through The Meadows genoemd =)