|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Nyah

Registered: Dec 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Buoyant
Ja sorry hoor dude, met het veralgemenen van de verzendkosten was ik het helemaal eens, maar ik was blijkbaar ergens vergeten te lezen dat iemand met 1 t-shirt net zoveel moet betalen als iemand met 2 t-shirts ?!?!?! dan denk ik toch wel ff wtf ei, kom eh das toch een beetje te gek, niet ???
maar blijkbaar had IK het beter moeten lezen dan en er rekening mee moeten houden dat ZO EEN regeling een normale gang van zaken is !!!!!!
Had ik dit eerder gezien, had ik ook wel vroeger een opmerking gemaakt |
Euhm, ja Tiger, sorry maar ik moet ook wel toegeven dat ik dit stom vind. Allé nu, als ik 1 t shirt wil, betaal ik dus 15euro en die wat er 2 willen moeten dan normaal toch t dubbel betalen. Dat lijkt me logisch, eh.
Btw: ik meen wel dit gelezen te hebben
| quote: | | Het bedrukken van een T-shirt zou dus niet meer dan 5€/Tshirt mogen kosten. Al bijeen (zonder verzendkosten) kunnen we rekenen op 10 ŕ 15€/Tshirt (als alle bestellingen binnen zijn, wordt er een gemeenschappelijke prijs opgesteld, dus iedereen zal hetzelfde per t-shirt moeten betalen). |
Hierin staat toch 15euro/t shirt
Dus ja daar maak ik uit op dat iedereen per t shirt tzelfde moet betalen... Dus als iemand er twee wil, telt die toch gewoon voor 2 mee. Lijkt me toch ni zo moeilijk om dat uit te tellen. Gewoon totaal bedrag delen door aantal t shirts en die wat er twee wil: dat bedrag maal 2.
Ik volg uw regling echt ni. En als t zo is dat ik 15euro moet betalen voor 1 t shirt en anderen ook 15euro voor 2 tshirts, vind ik echt ni eerlijk. Dan kan iedereen ook zeggen dat die er twee wil.
Mhh sorry ga ik echt niet akkoord mee. 
Jun-09-2004 19:39
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:31.
Forum Rules: