Registered: Nov 2003
Location: ask for it, ask for it
Wie vind die reclame van Delta Lloyd ook zo lauw??
ik vind dat een zeer relaxte reclame.. dat die 2 stoere binke aankomen rijden in zon getunede bak.. en dan van die nerds erin.. WhaWhawHWqa
enniehow
dit nummer is ff geremixt met een soundje van M&M
tis welliswaar geen trance of wat dan oook.. tis gewoon een flauw nummer.. maar wel relaxed gemixt ... maar voor degene die em willen hebben klik op de link.