Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Pages (23): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
Europees voetbal

Ik vind het de moeite waard om een apparte topic te maken voor het Europese voetbal.

Hier alle info vooraf:

Champions League

Groep A:
Bayern München
Olympique Lyonnais
Celtic
Anderlecht

Groep B:
Arsenal
Inter Milan
Dynamo Kiev
Lokomotiv Moskou

Groep C:
Deportivo La Coruna
PSV
AEK Athene
Monaco

Groep D:
Juventus
Galatasaray
Olympiakos
Real Sociedad

Groep E:
Manchester United
Panathinaikos
Rangers
Stuttgart

Groep F:
Real Madrid
FC Porto
Marseille
Partizan Belgrado

Groep G:
Lazio Roma
Chelsea
Spartak Praag
Besiktas

Groep H:
AC Milan,
Celta de Viga
Ajax
Club Brugge

Wedstrijdprogramma Ajax en PSV:

Speelronde 1:
Dinsdag 16 september:
AC Milan - AJAX || Club Brugge - Celta de Vigo
Woensdag 17 september:
PSV - AS Monaco

Speelronde 2:
Dinsdag 30 september:
Deportivo La Coruna - PSV
Woensdag 1 oktober:
AJAX - Club Brugge || Celta de Vigo - AC Milan

Speelronde 3:
Dinsdag 21 oktober:
AEK Athene - PSV
Woensdag 22 oktober:
AJAX - Celta de Vigo || AC Milan - Club Brugge

Speelronde 4:
Dinsdag 4 november:
Celta de Vigo - AJAX || Club Brugge - AC Milan
Woensdag 5 november:
PSV - AEK Athene

Speelronde 5:
Dinsdag 25 november:
AS Monaco - PSV
Woensdag 26 november:
AJAX - AC Milan || Club Brugge - Celta de Vigo

Speelronde 6:
Dinsdag 9 december:
Club Brugge - AJAX || AC Milan - Celta de Vigo
Woensdag 10 november:
PSV - Deportivo La Coruna

Uefa Cup

Newcastle Utd,Eng - NAC BREDA -
Wisl.Krakow (Pol) - NEC -
FC UTRECHT - MSK Zilina (Slw) -
FEYENOORD - FC Kärnten (Oos) -
Maccabi Haifa,Isr - NK Publikum (Slo) -
Torp.Moskou (Rus) - CSKA Sofia (Bul) -
FC Dundee (Sch) - AC Perugia (Ita) -
Cementarnica,Mac - RC Lens (Fra) -
Benfica (Por) - La Louvière (Bel) -
Panionios (Gri) - Nordsjaelland,Den -
Hearts (Sch) - Zelezjnica (B+H) -
Udinese (Ita) - Aus.Salzburg,Oos -
Genclerbirl.(Tur) - Blackb.Rovers,Eng -
Puchov (Slw) - Barcelona (Spa) -
Dinamo Zagreb,Kro - Hungaria (Hon) -
Kaiserslaut.,Dui - Teplice (Tsj) -
Sartid (S+M) - Slavia Praag,Tsj -
Villarreal (Spa) - Trabzonspor (Tur) -
Grasshopper (Zwi) - Hajduk Split,Kro -
Hertha BSC (Dui) - Wielkopolski,Pol -
Liverpool (Eng) - NK Olimpija (Slo) -
Valerenga (Noo) - Grazer AK (Oos) -
Zi.Chisinau (Mol) - Thessaloniki,Gri -
FC Kopenhagen,Den - Ferencvaros (Hon) -
NK Varteks (Kro) - Debreceni (Hon) -
Hamburger SV,Dui - Dnjepopetrovsk,Oek-
Gir.Bordeaux,Fra - Petrzalka (Slw) -
AS Roma (Ita) - Vardar (Mac) -
Manch.City (Eng) - Lokeren (Bel) -
Spart.Moskou,Rus - Esbjerg (Den) -
Hap.Ramat-Gan,Isr - Levski Sofia,Bul -
Leiria (Por) - Molde (Noo) -
Austria Wien,Oos - Bor.Dortmund,Dui -
AJ Auxerre (Fra) - Neuchâtel (Zwi) -
Ventspils (Let) - Rosenborg (Noo) -
Gaziantepspor,Tur - Hap.Tel Aviv,Isr -
Odense BK (Den) - Rode Ster B.(S+M) -
Sporting Portugal - Malmö (Zwe) -
Met.Donetsk (Oek) - Parma (Ita) -
Myllykosken (Fin) - Sochaux (Fra) -
Schalke 04 (Dui) - Kamen Ingrad,Kro -
Mallorca (Spa) - FC Apoel (Cyp) -
Southampton (Eng) - St.Boekarest,Roe -
AIK Solna (Zwe) - Valencia (Spa) -
Din.Boekarest,Roe - Sjach.Donetsk,Oek -
FC Paok (Gri) - SFK Lyn (Noo) -
Malatyaspor (Tur) - FC Basel (Zwi) -
Bröndby IF (Den) - Vikt.Zizkov (Tsj) -

check my website:
www.riechels.nl

Last edited by Blik on Aug-29-2003 at 12:25

Old Post Aug-28-2003 18:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

Denk zeker dat Ajax en PSV door naar de volgende ronde kunnen in deze 2 poules. Ajax gaat het heel moeilijk krijgen tegen Milan maar de rest is zeker te doen als ze in vorm zijn.
Het zelfde geld voor PSV, Deportivo en Monaco zijn lastig maar Athene moet kunnen vind ik.

Old Post Aug-28-2003 18:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Ik durf nog niet te zeggen of dat Ajax en/of PSV de 2e ronde halen dit jaar.

Zoals Ajax de laatste tijd speelt zou ik zeggen: NEE!
Maar ja, misschien is er na de wedstrijd van gister een hoop druk van het team af en begint het beter te lopen.

Met de vorm van PSV zit het wel goed, daar ben ik van overtuigd. Echter ontbreekt er bij ons vaak dat beetje flair cq brutaliteit wat is bij veel spelers in de Ajax selectie wel zie.
Maar Robben heeft vorig een super ontwikkeling doorgemaakt en andere talenten als Hoogstrate, Colin, Leandro en Vonlanthen staan te popelen om te laten zien wat ze kunnen. Bij deze talenten zie ik wel de spirit die ik vaak mis bij PSV-ers.

Op de één of andere manier heb ik er dit jaar echt vertrouwen in dat het gaat lukken, maar dat zei ik 2 seizoenen geleden ook, geloof ik.

Daarnaast ga ik nu af op de namen van de clubs en weet ik nog te weinig van de kwaliteiten. De eerste speelronde is voor PSV erg belangrijk.
Dan moeten ze 3 punten pakken, want de 2e en 3e wedstrijd zijn de 2 zwaarste en daarin verwacht ik dat ze maar 1 puntje zouden kunnen pakken, als ze dat al pakken.

PSV heeft het voordeel dat ze de, op voorhand sterkste ploeg, pas in de laatste wedstrijd treffen. Ik hoop dat deportivo dan zal zeker is van de 2 ronde zodat PSV een "walk over" zal hebben.

Ajax heeft de pech dat ze al in de 2e en 3e wedstrijd punten moeten pakken. Op voorhand zijn dat de 2 makkelijkste wedstrijden. Thuis, tegen de mindere tegenstanders. Probleem is dat Ajax nog geen vorm heeft, maar ja, voordat het zover is zijn we weer een maand verder.

Ach ja, tis maar een spelletje...

Ik kan alleen zo opgaan in het spelletje

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-28-2003 18:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ajax is nu net zo begonnen als Milaan vorig jaar. Kwakkelen in het begin maar steeds meer de vorm krijgen en uiteindelijk eind mei met de cup met de grote oren staan.

FORZA AJAXXX!!!

En is FeyenoorDDDD niet ingedeeld

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-28-2003 18:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Remy, zomaar een vraagje tussendoor:
Heb jij ADHD of een andere "aandoening" waardoor je vaak of snel hyperactief bent?

Niet lullig bedoelt hoor, maar alsk hier die reacties lees ooit van jou en over jou

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-28-2003 18:51  Netherlands
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ook ff een vragie aan jou:

Ben je een 1 of andere smegma subsidietrekkende achmetheilige homoturk?? Niet lullig bedoelt hoor maar als ik jou posts zo lees schets ik mijn hoofd zo'n beeld van jou.

Maar ik heb geen aandoening, ik ben gewoon een vrolijk mens.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-28-2003 19:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by raoel
Maar Robben heeft vorig een super ontwikkeling doorgemaakt en andere talenten als Hoogstrate, Colin, Leandro en Vonlanthen staan te popelen om te laten zien wat ze kunnen. Bij deze talenten zie ik wel de spirit die ik vaak mis bij PSV-ers.

Op de één of andere manier heb ik er dit jaar echt vertrouwen in dat het gaat lukken, maar dat zei ik 2 seizoenen geleden ook, geloof ik.

Onzin onzin. Colin is inderdaad een versterking en speelt nu gewoon goed, maar Leandro komt net terug van een blessure en zal dit seizoen wel weinig aan spelen toekomen. Hij is trouwnes echt iemand voor achter de spitsen en die postie bestaat bij PSV niet eens, dat wordt dus vooral invallen voor Kezman. Voorts is het nog maar de vraag of hij wel weer een acceptabel niveau haalt dit seizoen. En die Vonlanthen is alleen maar een talent, verder niks. Van hem mag/kan je niet verwachten dat hij het dit seizoen al laat zien. Van Hoogstarte heb ik niks gezien dit seizoen, maar vorig jaar had ie gewoon een kutseizoen.

En Remy is cool

Old Post Aug-28-2003 19:08 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Optimus

En Remy is cool

ik zou het eerder bestempelen als hitsig en ruziezoekend

maarruh

Vindt de poule van PSV goed te doen; schat deportivo niet zo sterk in als celta en ac milan

denk dan ook dat PSV eindelijk in de 2e ronde komt..

Ajax zal het lastig krijgen, al is de 3e plaats minimaal haalbaar; heb gister stukje van brugge tegen dortmund gezien en dat maakte nou ook niet echt indruk (ajax trouwens ook niet maar dat terzijde)

ennuhh we kunnen nu weer keihard gaan zingen hier:

JONNNNNNNNNNN DAHL TOMASSON!!

moehahahaha

Old Post Aug-28-2003 19:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

2 Remy, nee dat ben ik eigenlijk niet. Maar ik heb wel een kutkop

En Optimus, ik kan me voor een deel vinden in jou commentaar.
Zeker over Leandro, want hij heeft 2 flinke blesures achter elkaar gehad. Hoogstraate en Vonlanthen is natuurlijk afwachten, maar wel 2 ruwe diamanten. Net als vorig jaar Sneijder bij Ajax een goede ontwikkeling had, hoop ik dat dat dit jaar met één (of beide) van hen gebeurd.

Over Colin ben ik het niet met je eens. Dat is al bijna een topper.
Maar daar hebben we het later in dit seizoen nog wel over!

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-28-2003 19:43  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

nerd, over Colin zei ik toch:

quote:
Originally posted by Opti
Colin is inderdaad een versterking en speelt nu gewoon goed

Old Post Aug-28-2003 19:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Maar daarvoor stond: "onzin, ozin"

En uit de zin daarna maakte ik op dat je het gewoon een leuk spelertje vond. Niks bijzonders, leuk voor de HCE, te ligt voor de CL.

Misschien is ie nog niet helemaal klaar voor de CL, maar ik denk dat ie dat ook al makkelijk aan kan.
Over 2 jaar staat ie naast Jaap Stam in het NL 11-tal, daar ben ik nu al bijna van overtuigd.

Maar goed, ik wil um nog een paar keer aan het werk zien voor ik mun handtekening onder deze uitspraak zet!

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-28-2003 20:12  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

oops, had deze nog niet gezien, zal die andere ff deleten en deze laten staan

Old Post Aug-29-2003 12:23 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackchoon from 2000 very-hard-to-id [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Tank - "Eugina" (Michael Woods Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:57.

Forum Rules: