Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack : Kai Tracid
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land
Eftersnack : Kai Tracid

Ville bara säga tack å hej... nu ska de sovas men först en stor applåd till Endre & Envio som nog var dom bästa på hela kvällen... Kai Tracid var riktigt bra han med

Nu ska jag äta lite mackor hemma hos Glorie


Bilder kommer snart på LiquidSunset.org


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-14-2003 03:00  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

jag e iaf helt slut i knäna, dansat som en tok hela kvällen

endre & envio va grymma, klockrent set me hur sköna låtar som helst

orkar inte dra nån längre utläggning nu men höjdpunkterna va lätt då E&E körde Nocturnal creatures och då kai droppade africa, har nog aldrig dansat så hårt som när han lirade den

nae ska sortera lite bilder nu, dom kommer online imorrn nån gång


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-14-2003 06:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

låter ju som ni hade det ball iallafall.. hade inte direkt räknat med något annat....

själv hade jag den sämsta utgången någonsin... slutade på sjukhuset med en knivskuren kompis.... han hade en jävla tur..
han blev skuren i örat o ner över kinden.. typ precis längst ner... lite längre ner o halspulsådern hade varit... bye bye typ.

trodde först han hade blivit skuren i halsen för va fan blod överallt.

storyn bakom det hela orkar jag inte dra.. men kan säga att han va inte värd det för 5 öre... han hade inte gjort nånting




kan knappt vänta på att få se bilderna

Old Post Dec-14-2003 06:39  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict



Registered: May 2002
Location: Stockholm
Fetta!

Efter en i mellan åt skrämmande hal väg ner från Sthlm kom vi fram till Linköping strax efter 21:00.
Envio och Endre ägde kvällen! Fet öppning med Hans Zimmer and Lisa Gerrard - Sorrow (Lite gladiator sång som även finns med i Cass And Slide - Glad I Ate Her och Paris And Sharp - Aphrodite) Sorrow ebbade ut i de ekande trummorna från klassikern Alibi - Eternity. FETT! Fick även höra någon av Endres och Envios egna productioner. Inte minst hörde vi någon skum men bra remix på Lethal Industry. förglömmas skall inte när det fettades på med den tokiga klassikern Push - Universal Nation. Avslutades gjordes det segt med någon tråkig remix på Tiesto - Traffic.
Kai tracid tok övber spelarna och började minst lika segt som det just avslutats men kom igång riktigt bra efter ett tag. en höjdpunk var defenitivt Kai tracid - Trance and Acid (Derb remix)

Kan i efterhand ångra att jag inte var med på psygolvet och technogolvet. Dessutom var ljudet tyvärr skitdåligt på mainstage vilket verkligen kunde höras i den annars så mäktiga låten Madonna - die Another day (Tiesto remix) som inte riktigt hade den dära härliga kännslan som man fick på fokused fest i nacka tidigare i år... (Vi var förövrigt lite förvånade över att höra denna låt, den är oss veteligen inte släppt...)


___________________
Going... Going...

Old Post Dec-14-2003 07:19  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mario_GX
tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Bjuv, Sweden

Tjena folket, vi var 5 pers som körde från helsingborg, jag den ända som hade körkort, dvs 360 mil dit och 360 tillbaka ingen jävla höjdare men kan lätt säga att det va värt de dansade som ett djur när E&E spelade men stampande dock bara till 2:00 för att vila upp benen till hemresan... håller också med att ljudet va skitkasst på mainfloor, men vad kan man göra, har precis vaknat nu men känner att ja behöver sova mer...gonatt alla TA's

Old Post Dec-14-2003 12:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

quote:
Originally posted by Mario_GX
Tjena folket, vi var 5 pers som körde från helsingborg, jag den ända som hade körkort, dvs 360 mil dit och 360 tillbaka ingen jävla höjdare men kan lätt säga att det va värt de dansade som ett djur när E&E spelade men stampande dock bara till 2:00 för att vila upp benen till hemresan... håller också med att ljudet va skitkasst på mainfloor, men vad kan man göra, har precis vaknat nu men känner att ja behöver sova mer...gonatt alla TA's


körde ni till frankrike eller hur? 360 mil


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Dec-14-2003 13:53  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

peter, kan du va GOD och INTE lägga upp nån bild på mig, tack... (aaa du lovade ju så det e bra) jag ska inte heller lägga upp bilder på personer, för jag vet att det kanske inte är så kul att bli exponerad (utan att att man givit sitt godkännande) även om jag har ett gäng rätt schysta bilder på TA'sen (det här gäller dock inte bilder på KAI TRACID hehehehe

KUUUUUUUUUUUUUUUL som fan att träffa IRISH Endre, Envio, Pjox, Vizay, Mindshooter, AC, Doter, Steve.... hmmm vem mer från TA? ne det var väl dom

TYVÄRR missade jag E&E Jobbade mellan 23-01.30! Plus att jag stod i garderoben sista 20 minuterna av Tracid också......

men men, inget att göra åt nu :/




___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-14-2003 14:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Confused

ang. ta-träffen så blev det ju inte av som vissa av er kanske märkte. tio i tio, ställde jag mig i en lååååång kö... stod där i två minuter innan de upptäckte mig, så jag fick gå in bakvägen.. blev visad till vippen å då stötte jag på endre, envio och mindshooter.. och folk hade ju inte hunnit kommit in i lokalen så det vart inge vidare träff.. gick upp nåra minuter för sent, till mötesplatsen, men det var som sagt inte många inne i lokalen då...

jaja... synd att man missa funfrock och mario.. och unis.. för ni skulle väl dit? skulle ni inte?

nästa gång (hehe, börjar bli klassiskt det här)


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-14-2003 14:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden

Jag kom inte inte förrän kanske 22:15 fastnade på en pub lite för länge. Väl där inne dök vi direkt in på Mandaringolvet och Teges pumpade set, ojoj vilket ös det var när han spelade prodigy-voodoo people remixen. Kai Tracid var grym också hade fruktansvärt ont i knäna efteråt av alla hoppande.

Men varför spelade inte Kai Tracid i det stora rummet?

Old Post Dec-14-2003 15:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Unis
Junior tranceaddict



Registered: Feb 2002
Location: Stockholm, Sweden

Vilken jäkla grym fest! Jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv. Helt otroligt! Bästa stunden på kvällen va nog när Tracid körde Trance and Acid, vilken stämning det blev! Och mindshooter va grym när han körde sitt race under Alibi - Eternity.

Jg hann tyvärr inte in till 22, skulle ju käka å så innan. Men nästa gång

Old Post Dec-14-2003 16:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Unis Click here to Send Unis a Private Message Add Unis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2002
Location: Helsingborg, Sweden

Synd att det var så varmt och dålig luft inne på technogolvet, annars hade jag gärna tillbringat nåra minuter där. Nu var jag i stort sett bara inne och vände

Old Post Dec-14-2003 16:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

quote:
Originally posted by Funfrock Jag kom inte inte förrän kanske 22:15 fastnade på en pub lite för länge. Väl där inne dök vi direkt in på Mandaringolvet och Teges pumpade set, ojoj vilket ös det var när han spelade prodigy-voodoo people remixen. Kai Tracid var grym också hade fruktansvärt ont i knäna efteråt av alla hoppande.

Men varför spelade inte Kai Tracid i det stora rummet?


KUL att du hade det bra! weeeeeeeeeeeeee
vet inte heller varför inte Tracid fick största rummet... tycker jag hade varit bättre...

quote:
Originally posted by Unis
Vilken jäkla grym fest! Jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv. Helt otroligt! Bästa stunden på kvällen va nog när Tracid körde Trance and Acid, vilken stämning det blev! Och mindshooter va grym när han körde sitt race under Alibi - Eternity.
Jg hann tyvärr inte in till 22, skulle ju käka å så innan. Men nästa gång


fan va skoj att ni digga det så mkt jag VET, Trance & Acid var sååå grym vart käkade du nu Unis? kom du me bussen?

nu har jag lite mindre dåligt samvete för att jag kom för sent till mötet hoppas INTE mario stod där å vänta


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-14-2003 16:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack : Kai Tracid
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackColdplay - God put an smile upon your face (Unknown Remix) [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMiro - "Purple Moon" (Simone Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:32.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!