|
|
|
|
 |
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
|
|
|
Jul-11-2006 19:39
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Christian Ö.
Make U Mine

Registered: Nov 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by Laszlo
Hann faktiskt med att lyssna igenom mixen två gånger i bilen i morse och jag gillade det starkt! Den andra låten var ju stencool - någon som har titel på den?
Vill du ha mer konstruktiv kritik så har du en bit kvar tills övergångarna sitter till 100% - det var lite klapp-klapp här och där, men det är i princip det enda jag har att anmärka på. Practice makes perfect, så fortsätt på samma spår bara! Bortser man från det så satt så gott som alla övergångarna som de skulle, vad gäller timing, nivåer och what not. Tycker också att det var ett bra flow i mixen, den bygger bra från början till slut...precis den typ av musik jag vill dansa till under bar himmel på sommrarna keep it up |
Tackar, den finns på på någon skiva vid namn "Dj Kittles-Best Of" och ligger på spåret B2. Jag har dock ingen aning om namnet.
Ja mixarna blev väldigt otajta ibland, jag har inte mixat så mycket house den sensate tiden så det behöver jag nöta in lite mer, timingen var inte heller helt lyckad på vissa mixar men det var en helt spontan och oplanerad mix så det får man leva med.
Kul att du gillade den i överlag iaf

www.myspace.com/christianohman
|
|
Jul-12-2006 17:00
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 17:07.
Forum Rules: