Originally posted by Sand Leaper
Det trodde jeg også først, men de sier at de har DNA-testet ham og at det bekreftet at det var ham. Så det ser ut som de har ham nå...
japp, dom tog gott om tid på sig att kolla så att det verkligen var han innan dom gick ut med det... hade varit pinsamt värre om dom tagit fel gubbe...
Dec-14-2003 16:00
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
quote:
Originally posted by ShyTrance
va synd att dom inte firar jul då
jag menade från västerskt åsikt (asså både oss här och amerikaner i irak)
Hörde det inte försen för kanske en timma sen. Jo, tycker bara det var en tidsfråga ändå, när usa vill ha något så får dom oftast det (nej .. jag säger inte att det är bra att det är så)
___________________
KESO!
Dec-14-2003 18:13
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
tycker synd om han, hur många han än dödat och hur mycket lidande han än orsakat så är han fortfarande bara en människa.