|
Re: TRANCE ENERGY - לרציניים בלבד !!!
| quote: | Originally posted by markfeldman
שלום רב !
כידוע לכם, בסוף חודש ינואר יתרחש האירוע הגדול בהולנד.
אני רוצה לנסוע ואשמח עם אנשים שמכורים כמוני יצטרפו אליי.
מי שחשקה נפשו בטראנס איכותי ואירוע אירופאי ברמה שלא מוכרת בארץ שיענה !
השאר, אל תבזבזו את זמנכם וזמננו.
תודה. |
אחי כמה עולה כל הסיפור ?
מלון טיסיות מסיבותצ ?
יש לך מושג?
___________________
עובד = המנה הטובה ביותר ביקום !!!1
|