|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ik dj niet, dus aan vinyl heb ik niets. De compilaties die verschijnen vind ik meestal te slecht, singles van de echte goeie trance nummers zijn er vrijwel niet en albums zijn het zelden waard om te kopen imo.
Al mijn muziek wordt gedownload, dus het enige wat de tranceproducers/djs aan mij verdienen is de entree van trancefeestjes. |
akkoord.
albums koop ik wel, maar ik vind zelden wat ik wil.
belgie heeft blijkbaar nog nooit van hybrid of infected mushroom gehoord..
Armada biedt mp3 tegen betaling aan, maar in 128kbps..
binnenkort komt er die customized-cdoptie in de bonzai webshop, daar zal ik me zeker aan tegoed doen!
ik wil zeker de artiest steunen, maar dan moeten de labels toch een goed product uitbrengen. wie wil er tegenwoordig nog compilaties, wat ben je als niet-dj met vinyl, wat heb je aan een 128kbps mp3?
ik ben niet content met die vinyl rips die ik download (als je constant de naald hoort enz. ), maar als ik geld neertel wil ik dat voor een goed product doen.
gelukkig komt er binnenkort die customized cd bij bonzai (ideetje van mijzelf trouwens ) en armada zal ook cd singles aanbieden, heb ik gehoord. in 2004 zal ik dus eindelijk weer kunnen beginnen te kopen.
|
Jan-04-2004 12:33
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:24.
Forum Rules: