Har ni annars sett tråden där nån tycker att den borde heta Rave X-Mas istället, för där är Scooter, Charly & Theo, och DJ Sammy på den (happy hardcore), så därför tror han att resten av skivan ska vara likadan. Läs tråden här.
___________________
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
Dec-23-2003 12:28
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
ladda ner den igår elelr förgår eller när det var, mest skit imo men det e coolt med jullåtar som e trance =)
Dec-23-2003 12:45
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
Trance och trance? Det är ju DJ Sammy für faen :P
Julmusik = Just D
Dec-23-2003 12:54
montana
dub come save me
Registered: Mar 2003
Location: södertälje. sweden
man har hört nåra av dom, dom som är tagna från den ökända sammlingen "cyber trance pres. x'mas trance"
det var så böst när e-vangelist bestämde att spela nåra låtar från den samlingen innan revox skulla spinna i torsdags. och när e-van satte på musiken så då stack typ 20 styckna.
och satt jag och lobbyade för att e-van skulle spela hiver & hammer låten (som är ganska ok, jävligt ostig men ok)
___________________
facebook | blog | scrobbler | setarchive | 20160316
"I believe that's referred to as intelligent drum & bass, which obviously means there's a genre of stupid drum & bass out there" (John Peel)
Dec-23-2003 12:55
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Location: Stockholm
Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön
Alla tiders jullåt Tyskarna från Lund - Achtung Christmas
Dec-23-2003 13:44
nekholm
nekholm
Registered: Jan 2001
Location: .fi
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Scooter - Dutch Christmas är ju bara för skön
Kul att nån annan också tycker om den
___________________
▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
Dec-23-2003 14:53
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Location: Stockholm
Ser minst sagt ut som en vidrig skiva ! Anyway , Happy x-mas :=)
Dec-23-2003 21:30
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
shit.. visste inte att scooter var så stora.. många på deras forum