Nog niet zo lang geleden zou deze keten (vergelijkbaar met extrazone) failliet zijn gegaan. Heeft iemand hier meer info over hoe, waarom... ?
(voor mijn thesis)
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Dec-29-2003 16:51
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
het muziekdoosje in baseliiekstraat (halle) failliet, mo
nou goed dat muziekdoosje was toch maar een slappe hap hoor, veel te klein , niks van aanbod
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Dec-29-2003 22:12
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Tja, weet er ook niet veel van; in het Zuid in Gent was de winkel zo'n 2 weken geleden alleszins al leeggehaald...