הדום מביא לנו בפעםם הראשונה את הסימפוני אוב לאב לנוער !!!!
למי שלא יודע .. הסימפוני אוב לאב זה הרכב של כ..50 נגני הפילהרמונית באים עם כינור צ'לו נבל וכל הכלים שלהם .. ומנגנים.. אך לא סתם .. מנגנים בליווי DJ Vic
חח הסימפוני אוב לאב זה 50 נגני פילהרמונית שמנגנים "להיטי" אופרה בליווי טראנסים וביטים עצבניים של DJ Vic הרזידנט התותח של הדום !!! (או של האומן..?!)
לא משנה..
קיצר אנשים אני אוממר לכם !! מי שלא ראה את זה.. שלא יעיזזזזזזז לפספס !!!
אני אישית מחכככה לזה כבר מהסילבסטר הקודם שהסימפוני נתנו הופעה לגדולים !
כמו כן גם במצעד האהבה 2003.. נתנו הופעה קצרצרה של כחצי שעה..
___________________
עובד = המנה הטובה ביותר ביקום !!!1
Last edited by divx-master on Dec-22-2003 at 20:48
Dec-22-2003 20:19
skelz
.:: b0o ::.
Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ
שמעתי קטעים מזה
זה בהחלט אירוע איכותי!!
שווה את ה80-90 שקל
אגב אלון
רושמים Vic
Dec-22-2003 20:26
divx-master
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: ramat gan
עיכעי
quote:
Originally posted by skelz
אגב אלון
רושמים Vic
צודק טעות שלי ..
___________________
עובד = המנה הטובה ביותר ביקום !!!1
Dec-22-2003 20:27
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
אחי איזה גילאים זה??
Dec-22-2003 20:56
divx-master
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Location: ramat gan
נוערא
כמו שרשמתי.. זה נוער..
וזה ההפקה של הדום
הם ידועים בקהל לא הכי איכותי
כלומר.. ט' - יב..
ככה
אני שונא את המסיבות שלהם אבל אני לא יפספס את זה בחיים
___________________
עובד = המנה הטובה ביותר ביקום !!!1
Dec-22-2003 21:06
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
זה היה במצעד האהבה נו....
זה יפה
Dec-22-2003 22:15
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
מאיזה גיל מאיזה גיל??!?!
חחח בטוח לא 15
___________________
Dec-23-2003 10:03
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008
Registered: Oct 2003
Location:
אלללההה אלו התמונות שלי חי חי חי...
(למרות שיש הרבה יותר יפות)
___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
Dec-23-2003 13:06
Black-Dragon
BlackDragon-Music.com
Registered: May 2003
Location: IL
הסימפוני אוף לוב פשוט שווה ובכלל כשזה יהיה עם ראמין!!!
W00TTTTTTTTTTTTT
Dec-24-2003 11:32
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
פוללללל ערסונים קטנים ומגעילים
כמו נמלים הם יהיו שם
לא ללכת לשםםםם
___________________
Dec-24-2003 15:20
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
אלון אני יבקש ממך פעם אחרונה...
אל תפתח ט'רדים על מסיבות...
בשביל יש את הסטיקי!!
וזה נוגע לכל אחד אחר פה...
ממש לא מעניין אותי שאתם רוצים לייחצן או לעשות משהו אחר... לא לפתוח ט'רדים חדשים על מסיבות אלא אם כן זה משהו ממש מפוצץ כמו ארמין או פרי... סימפוני אוף לוב עדיין לא ברמה הזאת...