Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > NYE i Stockholm
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003
NYE i Stockholm

Gott folk!

Vad blir det på nyårsafton?

Monday Bar på Münchenbryggeriet eller Fokused på GK?

Josh Wink, Johnny Boy o Eddy Cabrera eller den svenska house-eliten?

Själv satsar man på münchenbryggeriet, en tradition på nyårsafton!

Old Post Dec-28-2003 12:24  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

Vännerna har köpt en biljett till ett ställe som heter Mo1 (18år hits/stekar ställe) ..inte alltför hypad är jag men går mest dit för vännerna ska dit. Skulle gärna vilja ha backup dock känns som om man vill kunna ta vägen nånstans om man inte trivs.

Old Post Dec-28-2003 13:25  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jo du den här http://www.tranceaddict.com/forums/...3&highlight=nye önskar man att man kunde dra på...

Mina planer e klara men dom får ni läsa här

Undrar föresten hur det går för UFpike
http://www.tranceaddict.com/forums/...3&highlight=nye

Old Post Dec-28-2003 14:22  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

bleh. inget av det lockar direkt.. men jag e så negativt emot allt just nu.. så jag får väl tänka om när jag e glad.

Old Post Dec-28-2003 15:30  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[COLOR=white]Jo du den här http://www.tranceaddict.com/forums/...3&highlight=nye önskar man att man kunde dra på...

Ska jag dra på förra årets nyårsfest?

Old Post Dec-28-2003 20:26  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by zamson
Ska jag dra på förra årets nyårsfest?

heheheheheehe, tror han mena denna: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=148573

Old Post Dec-28-2003 20:49  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

sylvester ska fira sin 5årsdag i münchenbryggeriet...har absolut inget mot homosexuella men jag känner inte för att gå

Old Post Dec-28-2003 21:50  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

Zamzon: vart köper man biljetter till den där mo1 skiten och hur mycket kostar det? mina stekarvänner vill också dra till något sånt ställe, just nu vill de till dailys men vafan jag vill inte punga ut 300 kr för det..

München känns inte aktuellt för mig heller, jag har varit på en homo fest på nyår och det räcker, har absolut inget emot homosexuella och kan dra på en sån fest vilken annan dag på året, men att dra på nyårsafton känns fel, plus att ingen av dj'na direkt lockar så.

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Dec-29-2003 11:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Fan mitt nyår sket sig...skulle uppträda med den blev avslag... vet inte vad jag ska göra faktiskt... ingen fest lockar....fan ingen som har satsat på lite melodiska DJs whatsoever... Tycker att fokused borde slängt in åtminstonde en

Old Post Dec-29-2003 11:41 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Aftonbladet skriver att ska bli jävligt kallt på nyårsafton. Jag är en människa som hatar kyla så troligen stannar jag hemma och dricker varm choklad och värmer mig

Old Post Dec-29-2003 12:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Aftonbladet skriver att ska bli jävligt kallt på nyårsafton. Jag är en människa som hatar kyla så troligen stannar jag hemma och dricker varm choklad och värmer mig

Ovanligt tycker det är -20 varje nyårsafton... Minns för ett par år sen då jag var på Lidingö värdshus och fick gå hela vägen till Sthlm station när festen var slut, fy fan va jag frös.... brrrrrr

Old Post Dec-29-2003 13:06  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

under de senaste åren har det regnat här på nyårsafton ... det suger hårt för att man kan inte elda fireverk osv.

Old Post Dec-29-2003 13:48  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > NYE i Stockholm
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul Oakenfold Miami track (Prism - ID)... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCosmic Gate - "Exploration Of Space" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:37.

Forum Rules: