Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!

טוב...
קודם כל נרגיע תאווירה
כרגיל נקסט הם התותחים שמביאים אותם מששוב אומר
23+
התאריך בסביבות סוף פברואר תחילת מרץ...
תאריך עוד לא סגור... אבל ההגעה שלהם כנראה סגורה..
דברתי עם מישהו בנקסט שאישר לי את זה...
מי שיכול ללכת שילך!!!
אני כבר יהיה בן 21...
ככל שהזמן מתקדם...הסכויים שלי לחוות את אחת מהחוויות הייחודיות שמספקים לנו החברה של נקסט השנה הזאת רק גודל

מעניין איך יציגו אותם..
את פרי הציגו כ-6 בעולם לפי די גיי מאג ואת ארמין כמספר 3

לדעתי אין ספק שמוטורסייקל ילך לפניהם ועד אז הוא בטח גם יכנס לתודעה של העמחה...

תתכוננו חברים...

דרך אגב... איך יכולות התקלוט שלנהם..?
מישהו ששמע את האסנשיאלים שלהם יכול לחוות דעה כאן..?
כי אני באמת אין לי זמן כל השנה הזאת לסטים


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-28-2003 19:20 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nFaivel
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: yavne

הם פשוט תותחים!
סעמק עד שאני יהיה בן 23 כל הדיגאים הטובים כבר יהיו בבית אבות


___________________
____________________________
Only the quality one will survive
Dont be falzan
Fuck forum bu99fm!

Old Post Dec-28-2003 21:09  Israel
Click Here to See the Profile for nFaivel Click here to Send nFaivel a Private Message Visit nFaivel's homepage! Add nFaivel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ADiSH
I am A Banana.



Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel

מישהו מפה ביקש מהם לבוא לא?..


___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.

Old Post Dec-28-2003 21:10  Israel
Click Here to See the Profile for ADiSH Click here to Send ADiSH a Private Message Visit ADiSH's homepage! Add ADiSH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

וכמו תמיד אנחנו הצעירים אכלנו אותה...

אוף..הייתי משלם הרבה כדי להיות במסיבה הזאת
מה עוד שאני מתגייס במרץ..
וזאת יכולה להיות מסיבת גיוס מושלמת


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Dec-28-2003 21:18  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by ADiSH
מישהו מפה ביקש מהם לבוא לא?..


ראסמי השארתי לדייב הודעה בפי אם לפני ארבע חודשים והוא החזיר הודעה שהוא ישמח להגיע לישראל יחד עם גוש בהנחה שיפנו אליהם...
אז החלטתי שאני אפילו אם אני לא יוכל להכנס יבקש מנקסט להביא את גבריאל ודרזדן לארץ..
זה יזניק את המניות של החברה האלה בארץ לדעתי שזה הישג לא פחות חשוב...

הבעיה היא שכבר הקדימו אותי בנקסט...
אני מתקשר ועושה להם
רציתי לבקש ממכם שתביאו לארץ צמד אמנים שנמצא בעליה מתמדת וצובר מעריצים רבים בארץ...גבריאל ודרזדן..
ההוא שדברתי ישר עושה לי ..
אהה מוטורסייקל
אמרתי לו כן אבל יש הרבה מעבר..
והוא אמר שכבר סגרו איתם על משהו
ואמרתי לו מתי
אז הוא עושה לי מתישהו באיזור פברואר מרץ

הקיצר אמרתי לו שאני מחכה כבר ליום שאני גם יוכל להתחיל להנות מהמסיבות שלהם כי רק בפברואר אני יהיה בן 21
אז הוא אמר שכשיגיע היום הזה שאני יהיה בן 21 יש על מה לדבר...
אני בכל אופן עדיין רוצה לנסות להכנס לארמין....


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-28-2003 21:35 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cluBBer
Sultan Addict again



Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לדעתי אין ספק שמוטורסייקל ילך לפניהם ועד אז הוא בטח גם יכנס לתודעה של העמחה...


שמעתי מלא פעמים ששמים את
AS THE RUSH COMES
ברדיו
וחשוב לציין שאני לא שומע רדיו , רק בעבודה שמים משהו ברקע

כך שעמחה בעניינים

Old Post Dec-28-2003 22:01  Israel
Click Here to See the Profile for cluBBer Click here to Send cluBBer a Private Message Visit cluBBer's homepage! Add cluBBer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!

quote:
Originally posted by cluBBer
שמעתי מלא פעמים ששמים את
AS THE RUSH COMES
ברדיו
וחשוב לציין שאני לא שומע רדיו , רק בעבודה שמים משהו ברקע

כך שעמחה בעניינים


וואלה טוב לדעת...

אני לא יודע אם אני שמח או עצוב...
אני שמח כי זה צריך היה לקרות ועצוב כי אני מפחד ממה יקרה לטראק הזה...


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Dec-28-2003 22:08 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

לדעתי אם כולנו נגרום להרבה אנשים לפנות לנקסט על ידי שליחת מייל+להתקשר אליהם

ונבקש מהם לעשות הפקה נוספת לחוגרים לדעתי לא תהיה שום בעיה....
וכולנו יודעים שעדיף חוגרים מנוער...


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Dec-29-2003 13:41  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

תהנו
G&D
שולטים..

הלוואי עלי להיות שם..

Old Post Dec-29-2003 13:45  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TTman
Barca, Barca, Barca !!!



Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel



Damn !!!!


___________________

Old Post Dec-29-2003 14:13  Israel
Click Here to See the Profile for TTman Click here to Send TTman a Private Message Add TTman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
itamarsan
Hard and Uplifting=Life



Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
Re: Re: Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
וואלה טוב לדעת...

אני לא יודע אם אני שמח או עצוב...
אני שמח כי זה צריך היה לקרות ועצוב כי אני מפחד ממה יקרה לטראק הזה...

אתה צודק אחי גם אני מאוד מפחד ונקווה שמה שאני חושב לא יקרה
ולגבי יכולת התיקלוט כפי מיטב ידעתי הם ממש תותחים הם עוברים המון דיג'אים!!!!!
ואם תוכל להיכנס סחטן עלייך....


___________________

Old Post Dec-29-2003 14:17  Israel
Click Here to See the Profile for itamarsan Click here to Send itamarsan a Private Message Visit itamarsan's homepage! Add itamarsan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Spitz
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: IsraeL
Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!

quote:
Originally posted by KosmiK-G8


דרך אגב... איך יכולות התקלוט שלנהם..?
מישהו ששמע את האסנשיאלים שלהם יכול לחוות דעה כאן..?
כי אני באמת אין לי זמן כל השנה הזאת לסטים


אחי הם סוסים
הם זכו מקום ראשון עם מוטורסייקל בסט של ארמין ביום חמישי ב
a state of trance
01 Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
^^ G&D Mix

אבל מבאס שאני לא יוכל להיכנס אני בן 17 בקושי
מקווה אולי ישנו את זה

Old Post Dec-29-2003 16:14  Israel
Click Here to See the Profile for Spitz Click here to Send Spitz a Private Message Add Spitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback---- 2004 Prog House/House tune needs an ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playback040 - "Ibiza Dreams" (Lost Witness Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!