טוב...
קודם כל נרגיע תאווירה
כרגיל נקסט הם התותחים שמביאים אותם מששוב אומר
23+
התאריך בסביבות סוף פברואר תחילת מרץ...
תאריך עוד לא סגור... אבל ההגעה שלהם כנראה סגורה..
דברתי עם מישהו בנקסט שאישר לי את זה...
מי שיכול ללכת שילך!!!
אני כבר יהיה בן 21...
ככל שהזמן מתקדם...הסכויים שלי לחוות את אחת מהחוויות הייחודיות שמספקים לנו החברה של נקסט השנה הזאת רק גודל
מעניין איך יציגו אותם..
את פרי הציגו כ-6 בעולם לפי די גיי מאג ואת ארמין כמספר 3
לדעתי אין ספק שמוטורסייקל ילך לפניהם ועד אז הוא בטח גם יכנס לתודעה של העמחה...
תתכוננו חברים...
דרך אגב... איך יכולות התקלוט שלנהם..?
מישהו ששמע את האסנשיאלים שלהם יכול לחוות דעה כאן..?
כי אני באמת אין לי זמן כל השנה הזאת לסטים
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-28-2003 19:20
nFaivel
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2003
Location: yavne
הם פשוט תותחים!
סעמק עד שאני יהיה בן 23 כל הדיגאים הטובים כבר יהיו בבית אבות
___________________
____________________________
Only the quality one will survive
Dont be falzan
Fuck forum bu99fm!
Dec-28-2003 21:09
ADiSH
I am A Banana.
Registered: Feb 2003
Location: Rishpon, Israel
מישהו מפה ביקש מהם לבוא לא?..
___________________
I'm not an artist....
I'm a f****n work of art.
Dec-28-2003 21:10
ronsh
Let The Music Guide You
Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
וכמו תמיד אנחנו הצעירים אכלנו אותה...
אוף..הייתי משלם הרבה כדי להיות במסיבה הזאת
מה עוד שאני מתגייס במרץ..
וזאת יכולה להיות מסיבת גיוס מושלמת
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
Dec-28-2003 21:18
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by ADiSH
מישהו מפה ביקש מהם לבוא לא?..
ראסמי השארתי לדייב הודעה בפי אם לפני ארבע חודשים והוא החזיר הודעה שהוא ישמח להגיע לישראל יחד עם גוש בהנחה שיפנו אליהם...
אז החלטתי שאני אפילו אם אני לא יוכל להכנס יבקש מנקסט להביא את גבריאל ודרזדן לארץ..
זה יזניק את המניות של החברה האלה בארץ לדעתי שזה הישג לא פחות חשוב...
הבעיה היא שכבר הקדימו אותי בנקסט...
אני מתקשר ועושה להם
רציתי לבקש ממכם שתביאו לארץ צמד אמנים שנמצא בעליה מתמדת וצובר מעריצים רבים בארץ...גבריאל ודרזדן..
ההוא שדברתי ישר עושה לי ..
אהה מוטורסייקל
אמרתי לו כן אבל יש הרבה מעבר..
והוא אמר שכבר סגרו איתם על משהו
ואמרתי לו מתי
אז הוא עושה לי מתישהו באיזור פברואר מרץ
הקיצר אמרתי לו שאני מחכה כבר ליום שאני גם יוכל להתחיל להנות מהמסיבות שלהם כי רק בפברואר אני יהיה בן 21
אז הוא אמר שכשיגיע היום הזה שאני יהיה בן 21 יש על מה לדבר...
אני בכל אופן עדיין רוצה לנסות להכנס לארמין....
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-28-2003 21:35
cluBBer
Sultan Addict again
Registered: Jun 2001
Location: Happy People~Land [originally from Ukraine]
Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לדעתי אין ספק שמוטורסייקל ילך לפניהם ועד אז הוא בטח גם יכנס לתודעה של העמחה...
שמעתי מלא פעמים ששמים את
AS THE RUSH COMES
ברדיו
וחשוב לציין שאני לא שומע רדיו , רק בעבודה שמים משהו ברקע
כך שעמחה בעניינים
Dec-28-2003 22:01
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
Re: Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
quote:
Originally posted by cluBBer
שמעתי מלא פעמים ששמים את
AS THE RUSH COMES
ברדיו
וחשוב לציין שאני לא שומע רדיו , רק בעבודה שמים משהו ברקע
כך שעמחה בעניינים
וואלה טוב לדעת...
אני לא יודע אם אני שמח או עצוב...
אני שמח כי זה צריך היה לקרות ועצוב כי אני מפחד ממה יקרה לטראק הזה...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Dec-28-2003 22:08
ronsh
Let The Music Guide You
Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
לדעתי אם כולנו נגרום להרבה אנשים לפנות לנקסט על ידי שליחת מייל+להתקשר אליהם
ונבקש מהם לעשות הפקה נוספת לחוגרים לדעתי לא תהיה שום בעיה....
וכולנו יודעים שעדיף חוגרים מנוער...
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
Dec-29-2003 13:41
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
תהנו
G&D
שולטים..
הלוואי עלי להיות שם..
Dec-29-2003 13:45
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
Damn !!!!
___________________
Dec-29-2003 14:13
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
Re: Re: Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
וואלה טוב לדעת...
אני לא יודע אם אני שמח או עצוב...
אני שמח כי זה צריך היה לקרות ועצוב כי אני מפחד ממה יקרה לטראק הזה...
אתה צודק אחי גם אני מאוד מפחד ונקווה שמה שאני חושב לא יקרה
ולגבי יכולת התיקלוט כפי מיטב ידעתי הם ממש תותחים הם עוברים המון דיג'אים!!!!!
ואם תוכל להיכנס סחטן עלייך....
___________________
Dec-29-2003 14:17
Spitz
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: IsraeL
Re: גבריאל ודרזדן מגיעים לארץ!!!!!
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
דרך אגב... איך יכולות התקלוט שלנהם..?
מישהו ששמע את האסנשיאלים שלהם יכול לחוות דעה כאן..?
כי אני באמת אין לי זמן כל השנה הזאת לסטים
אחי הם סוסים
הם זכו מקום ראשון עם מוטורסייקל בסט של ארמין ביום חמישי ב
a state of trance
01 Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
^^ G&D Mix
אבל מבאס שאני לא יוכל להיכנס אני בן 17 בקושי
מקווה אולי ישנו את זה