Hallu hallu! Jo jag fick en londonresa i julklapp, vilket var mycket överraskande! Undrar om ni har nåt bra tips på fest man ska gå på under vistelsen? (åker på förmiddagen under nyårsafton och stannar till den 4:e).
//Nico
Dec-29-2003 09:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Hallå där arsenico och välkommen till SWETA... den Svenska delen av TA... ser detta är din första post så gå gärna till Svenska folket tråden å skriv lite om dig själv
Har inga bra tips på fester att komma med men annars har jag vart i London själv en gång, tycker du ska dyka förbi ett ställe som heter Fabric om det nu finns kvar annars Minitry of Sound såklart...
Vill du bara gå på en bra nattklubb så dra till Tiger Tiger...
Registered: Nov 2000
Välkommen hit
Jag har själv varit o London ett par gånger, har släktingar där, och fick faktiskt själv en resa till england i julklapp. Själv tänkte jag spara den till något Gatecrasher event där o hälsa på släktingarna i samma veva.
Du bör dra till SEGA world fullt me spelmaskiner och simulatorer för den spelintresserade. Osså London dungeon. Riiiktigt fet upplevelse, som en skräckkammare med vaxdockor och även en spökrunda
Dec-29-2003 10:48
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Steve menar säkert Frantic, som är ett MoS ställe i London.
Om du är intresserad av bra trance klubbar ska du antigen gå till Turnmills eller Passion. Båda ställerna brukar vara besökta av stora dj`s som Armin, Pvd, Tiesto osv...
Dec-29-2003 11:50
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
missa INTE london dungeon, va riktigt coolt ställe...iaf om man e något sånär intresserad dels av londons historia å dels av å bli lite skrämd på kuppen
i övrigt så vet jag inte så mycket om london, va några år sen jag va där å de va med familjen
akta dig för den ojämna gatuläggningen, man snubblar grymt lätt
batteries not included.
- dave
Dec-29-2003 13:59
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Välkommen till sweta
du får ju inte heller missa dom feta skivbutikerna typ HMV
Dec-29-2003 14:55
arsenico
tranceaddict in training
Registered: Dec 2003
Uppskattar det grymt mycket!! *fluffs till er alla*
Dec-29-2003 17:03
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Covent Garden för grym shopping...
Dec-29-2003 19:03
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
som lonne sa... Gallery Turnmills (bara hoppa på tuben till faddington eller paddington komme rinte ihåg ).. grymt drag när jag var där dom kör bara på fredagar tror jag.
Kenny --> ledsen men jag är ganska säker på att SEGA World stängts! iaf bytt namn.. Den stora sonicgubben var inte där senast jag var i london