Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > tips..?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
arsenico
tranceaddict in training

Registered: Dec 2003

Hallu hallu! Jo jag fick en londonresa i julklapp, vilket var mycket överraskande! Undrar om ni har nåt bra tips på fest man ska gå på under vistelsen? (åker på förmiddagen under nyårsafton och stannar till den 4:e).

//Nico

Old Post Dec-29-2003 09:38  Sweden
Click Here to See the Profile for arsenico Click here to Send arsenico a Private Message Add arsenico to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Hallå där arsenico och välkommen till SWETA... den Svenska delen av TA... ser detta är din första post så gå gärna till Svenska folket tråden å skriv lite om dig själv

Har inga bra tips på fester att komma med men annars har jag vart i London själv en gång, tycker du ska dyka förbi ett ställe som heter Fabric om det nu finns kvar annars Minitry of Sound såklart...
Vill du bara gå på en bra nattklubb så dra till Tiger Tiger...

Ha de så kul i London // Steve

Old Post Dec-29-2003 09:49  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Välkommen hit

Jag har själv varit o London ett par gånger, har släktingar där, och fick faktiskt själv en resa till england i julklapp. Själv tänkte jag spara den till något Gatecrasher event där o hälsa på släktingarna i samma veva.

Du bör dra till SEGA world fullt me spelmaskiner och simulatorer för den spelintresserade. Osså London dungeon. Riiiktigt fet upplevelse, som en skräckkammare med vaxdockor och även en spökrunda

Old Post Dec-29-2003 10:48 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Steve menar säkert Frantic, som är ett MoS ställe i London.

Kolla lite på:
http://www.londonnet.co.uk/ln/out/ent/clubs.html

Se om du hittar nåt värdefullt där
Å du, Välkommen till sweTA!

Old Post Dec-29-2003 11:29  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Ett bra sätt att spendera tid är att sätta sig på en sightsing buss (röd linje tror jag) utanför Maddam Tussauds. Den tar typ 3 timmar.

Old Post Dec-29-2003 11:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Steve menar säkert Frantic, som är ett MoS ställe i London.
Så kanske MoS stället hette ja...

Annars så menar jag Fabric http://www.fabriclondon.com

Old Post Dec-29-2003 11:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Om du är intresserad av bra trance klubbar ska du antigen gå till Turnmills eller Passion. Båda ställerna brukar vara besökta av stora dj`s som Armin, Pvd, Tiesto osv...

Old Post Dec-29-2003 11:50  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

missa INTE london dungeon, va riktigt coolt ställe...iaf om man e något sånär intresserad dels av londons historia å dels av å bli lite skrämd på kuppen

i övrigt så vet jag inte så mycket om london, va några år sen jag va där å de va med familjen

akta dig för den ojämna gatuläggningen, man snubblar grymt lätt

batteries not included.

- dave

Old Post Dec-29-2003 13:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Välkommen till sweta

du får ju inte heller missa dom feta skivbutikerna typ HMV

Old Post Dec-29-2003 14:55  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arsenico
tranceaddict in training

Registered: Dec 2003
åhhh wow tack för alla svar!
Uppskattar det grymt mycket!! *fluffs till er alla*

Old Post Dec-29-2003 17:03  Sweden
Click Here to See the Profile for arsenico Click here to Send arsenico a Private Message Add arsenico to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Covent Garden för grym shopping...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-29-2003 19:03  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

som lonne sa... Gallery Turnmills (bara hoppa på tuben till faddington eller paddington komme rinte ihåg ).. grymt drag när jag var där dom kör bara på fredagar tror jag.

Kenny --> ledsen men jag är ganska säker på att SEGA World stängts! iaf bytt namn.. Den stora sonicgubben var inte där senast jag var i london

Old Post Dec-29-2003 19:15  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > tips..?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track - Escape??? [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKansai - Rococco [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:57.

Forum Rules: