Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nouvel An 2003-4
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002
Nouvel An 2003-4

Deja on dit "nouvel an 2003" ou "nouvel an 2004" ?
Plus sérieusement, la fin de cette année 2003 arrive à grands pas ainsi que son lot de fêtes. Personnellement j'ai rien prevu encore pour le 31 décembre mais je me laisserai bien tenté a nouveau par une soirée. J'ai dailleurs été a ma premiere soirée Trance a cette occasion lors de l'Evolution en Suisse. J'en ai gardé un bon souvenir mais je ne me vois pas refaire cette soirée. C'est pas que j'aime pas la Suisse mais c'est surtout que je recherche autre chose.

Et vous des idées deja pr la Saint Sylvestre? Une idée sur les soirées en Europe, enfin pas trop loin non plus

Old Post Nov-13-2003 09:48  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

rien de prevu pour l'instant ...

Old Post Nov-13-2003 11:34  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by DJ_TonKs
rien de prevu pour l'instant ...

SOirée en Bretagne au bord de la mer avec des potes, et Schûkree au mix

Old Post Nov-13-2003 11:40  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

peut etre que je feterai la nouvelle annee avec certains d'entre vous? ca serait cool en tout cas.

Old Post Nov-13-2003 18:40  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by trancegirl79
peut etre que je feterai la nouvelle annee avec certains d'entre vous? ca serait cool en tout cas.

chui ouvert a toutes propositions
ca serait sympa de faire un truc entre nous c clair.

Old Post Nov-13-2003 19:13  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

mmmm.. je vais voir ce que je peux faire de mon coté, je vous tiendrai au courant..

Old Post Nov-13-2003 20:53  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

toujours partant, par tous les temps et euh ... toujours partant quoi.

Old Post Nov-13-2003 21:00  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

bon je vous préviens tout de suite on oublie la location d'une salle

Par contre dans une maison ca peut etre sympa, avec des dj ta-fr motivés

Old Post Nov-13-2003 21:04  France
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Trancemaster2k

Par contre dans une maison ca peut etre sympa, avec des dj ta-fr motivés

DJ Raffi?

Old Post Nov-13-2003 21:56  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Rien de prévu pour l'instant mais avec une copine qui travaille les 31 Décembre et 01 Janvier d'après-midi, ca limite vachement qd mm...

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-14-2003 07:25  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by stanymi
Rien de prévu pour l'instant mais avec une copine qui travaille les 31 Décembre et 01 Janvier d'après-midi, ca limite vachement qd mm...

bah si elle travaille ya pas de probleme alors

Old Post Nov-14-2003 09:18  France
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by trancegirl79
DJ Raffi?

non non, DJ Maxx !

Old Post Nov-15-2003 13:28  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Nouvel An 2003-4
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIDed: Robert Gitelman - As You Wish [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKlea - "Tic Toc" (PvD Re-Edit) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:34.

Forum Rules: