Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Norden
Vilket Scandinaviskt land är du ifrån ?
You do not have permission to vote on this poll.
Danmark 0 0%
Finland 2 25.00%
Island 2 25.00%
Norge 4 50.00%
Åland 0 0%
Total: 8 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
OT: Norden

Jag funderar på hur många aktiva TAs från Norden vi har som springer förbi SWETA (Svenska TA) som inte är Svenskar...

Jag tycker det är kul att se lite Norska & Finska TAs som springer runt här
Vilka är ni ? En del känner man till men det kanske finns dom som inte ger sig till känna som bara springer förbi...

Som ni ser finns det inget val för Svenskar så låt bli att rösta om du e en Svenne

Last edited by SteveTranz4ever on Nov-24-2003 at 17:47

Old Post Nov-24-2003 16:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

jag är från Sverige!!!! men jag/vi fick/kunde ju inte rösta.. *snyft*

Old Post Nov-24-2003 16:48  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Om Åland är med så ska väl i rättvisans namn även Grönland och Färöarna vara med?

Old Post Nov-24-2003 16:54 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
jag är från Sverige!!!! men jag/vi fick/kunde ju inte rösta.. *snyft*

Syftet är lite att ta reda på hur många TAs från Norden som inte kommer från Sverige som finns på TA...

Typ Sand Leaper, Verminator + fler

Jag gillar folk från Norden lite mer än alla andra

quote:
Originally posted by reveal
Om Åland är med så ska väl i rättvisans namn även Grönland och Färöarna vara med?
Jo men Ålänningar vet jag att de finns
Okej att Åland tillhör Finland men dom e ganska självständiga.
Grönland och Färöarna tillhör Danmark...

Ja ja...

Last edited by SteveTranz4ever on Nov-24-2003 at 18:08

Old Post Nov-24-2003 16:56  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Grönland och Färöarna tillhör Danmark...

De är lika "självständiga" som Åland faktiskt, men jag skulle mest jävlas med dig

Old Post Nov-24-2003 17:02 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Island

Old Post Nov-24-2003 17:13 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

(För den som vill veta: Skandinavien utgörs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas Åland, Färöarna och Grönland, vilket inte görs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig ändå )

Old Post Nov-24-2003 17:20 
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by reveal
(För den som vill veta: Skandinavien utgörs av Sverige, Norge och Danmark, medan Norden dessutom inkluderar Finland och Island. I Norden inkluderas Åland, Färöarna och Grönland, vilket inte görs i Skandinavien. Ville bara ha detta sagt, inget ont menat Steve, jag tycker om dig ändå )

ganska riktigt.... själv får jag inte rösta... kommer inte alls ifrån Norden tyvärr hehe

Old Post Nov-24-2003 17:38  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003
Sad

snyft får inte rösta....

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag gillar Scandinaver lite mer än alla andra

RASIST!

Old Post Nov-24-2003 17:57  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Skönt att man slipper rösta

Old Post Nov-24-2003 18:00  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Ha ha ha... knasbollar
Vi har ju den här tråden jueeeehttp://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=23874

Scul... jag räknar dig som halvSvensk halv Holländare

Old Post Nov-24-2003 20:53  Sweden
netroM
42

Registered: Jan 2002

norsk jeg

Old Post Nov-24-2003 20:57  Norway
Click Here to See the Profile for netroM Click here to Send netroM a Private Message Add netroM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OT: Norden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcan anybody identify this track? [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAxwell - Watch the sunrise [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:47.

Forum Rules: