Lange tijd geleden dat ik een topic aanmaakte maarja hier ga ik dan maar weer is
Een echt muziek topic nog wel
Die getriggerd werd door deze opmerking:
quote:
Originally posted by ambs
en besides, armada is gewoon SUPER!!! (niet alleen voor armin hehehe) Check hun producers en hun releases, they seem to have got the magic stick *lol*
Nu ik dat zo las zat ik echt zo te denken van hoe zouden ze dat vol willen houden.
Ik ben namelijk van mening dat het een goed label is, dat lijkt me vrij buiten kijf staan, maar misschien zijn ze wel TE hit-gericht en gaat ze dat uiteindelijk de kop kosten
Je haalt iemand als MIKE of Signum natuurlijk niet zomaar met een of ander flut contractje binnen en ik zie ze niet echt snel supercommercieel zijn... wat dus ook veel geld zou binnenhalen met hun releases.
De releases die er zijn verkopen vast als een tiet, want tot nu toe was het echt geweldig... maar dat zal nooit hun kosten kunnen dekken IMO
Natuurlijk is het een groot voordeel dat Armin flink duiten verdient en dat alle 3 de heren veel verstand hebben van zaken... dus ik denk ook niet dat het snel een vaart zal nemen waar ik bang voor ben
Maar toch zit het me niet lekker... ze zullen een meer commerciele kant moeten inslaan mijns inziens willen ze uiteindelijk het hoofd boven water kunnen houden
Dusss... wat zijn jullie ideetjes en meningen hierover?
dat is het risico van een eigen bedrijf (label hier) natuurlijk altijd
___________________
.
Sep-23-2003 15:54
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland
MIKE & Signum onder een flutcontract? Het is een grote vrienden kliek daaro dus ze zullen het wel voor een vriendelijk prijsje doen denk ik.
___________________
This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!
Sep-23-2003 16:13
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by Biohazard
MIKE & Signum onder een flutcontract? Het is een grote vrienden kliek daaro dus ze zullen het wel voor een vriendelijk prijsje doen denk ik.
Ik zei ook geen flutcontract... of begrijp ik je verkeerd?
Ik ben trouwens niet van mening dat MIKE en Signum het voor weinig doen, en zo aan een contract vast zouden zitten waar ze uiteindelijk niet blij van worden (om ff een reply te geven als je bedoelt dat ze het wel voor een flutcontractje zouden doen)
Last edited by Glaniskanis on Sep-23-2003 at 16:54
Sep-23-2003 16:21
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
MIKE heeft daarnaast toch ook nog zijn eigen label (ben ff de naam kwijt), waar hij zijn eigen platen en andere artiesten platen op laat uitbrengen. Dus MIKE is niet aan Armada gebonden lijkt mij. Misschien voor een x aantal producties.
Sep-23-2003 17:00
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
kijk is aan,een topic die ik niet zo 1,2,3 van je verwacht had glannie :P
naar mijn mening is armada te gefocussed op zo veel mogelijk trance nummers signen.. er zijn zeer zeker erg sterke nummers gebonden aan het label,maar ook veel 13 in een dozijn trance muziek.
Ook word er teveel te laat gereleased (of te vroeg gehyped en gespread),denk aan motorcycle. Vind het jammer dat ze er zo roekeloos mee omspringen en als het allemaal compleet misgaat zal armin het persoonlijk ook nog gaan merken want hij heeft zijn naam er aan gekoppeld. En is heel leuk offcourse, eigen label. Grote broer tijs deed het immers ook. Alleen zijn alle releases zowat van Blackhole's begin tijd stuk voor stuk klassiekers en was het nog "nieuw" toen.
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Sep-23-2003 17:12
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by Biohazard
MIKE & Signum onder een flutcontract? Het is een grote vrienden kliek daaro dus ze zullen het wel voor een vriendelijk prijsje doen denk ik.
Er word echt niet voor een vriendelijk prijsje tracks gesigned hoor.
Elke piek die je kan maken in die bussiness is mooi meegenomen
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Sep-23-2003 17:15
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by Freezel
MIKE heeft daarnaast toch ook nog zijn eigen label (ben ff de naam kwijt), waar hij zijn eigen platen en andere artiesten platen op laat uitbrengen. Dus MIKE is niet aan Armada gebonden lijkt mij. Misschien voor een x aantal producties.
Ik ben me ook goed bewust van wat ik zei mbt MIKE en dat ie ook een eigen label heeft ( http://www.scanner-records.be/ )
Op Scanner zul je alleen geen MIKE tegenkomen... alleen bijv Eclectic Kid en Calling The Freak zijn MIKE's aliases op Scanner en die zijn nou niet echt wat je zegt bekend in tegenstelling tot een M.I.K.E. of een Push alias
quote:
Originally posted by DjRV
kijk is aan,een topic die ik niet zo 1,2,3 van je verwacht had glannie :P
naar mijn mening is armada te gefocussed op zo veel mogelijk trance nummers signen.. er zijn zeer zeker erg sterke nummers gebonden aan het label,maar ook veel 13 in een dozijn trance muziek.
Ook word er teveel te laat gereleased (of te vroeg gehyped en gespread),denk aan motorcycle. Vind het jammer dat ze er zo roekeloos mee omspringen en als het allemaal compleet misgaat zal armin het persoonlijk ook nog gaan merken want hij heeft zijn naam er aan gekoppeld. En is heel leuk offcourse, eigen label. Grote broer tijs deed het immers ook. Alleen zijn alle releases zowat van Blackhole's begin tijd stuk voor stuk klassiekers en was het nog "nieuw" toen.
Hehe moet toch wat doen is een keer he
Maar daar ben ik het dus helemaal mee eens... teveel op het signen gefocussed en niet nadenkend over de toekomst (denk ik)
Te vroeg gehyped en te lang gewacht zien we bij veel labels (Tsunami, Vandit), wat ik uitermate dom vind en ik denk ook dat de fans daar genoeg over te zeuren hebben (en terecht)
Ik denk dat Armada het misschien nog een jaar volhoud... maar lets hope for the best he
Jullie moeten alleen wel herinneren dat Armin ASOT heeft dus als hij een demo krijgt die hij op ASOT draait en iedereen vindt 'm te gek... dan is dat mooi meegenomen Dan weet hij zelf ook wel wat wel en niet aantrekkelijke platen zijn voor een dj en ook voor het publiek.... Dave Lewis weet er ook aardig wat vanaf want hij managed wat bekende namen, en armin zegt zelf dat hij veel aan David te danken heeft... En dan met Maykel d'r bij... Ja ik denk gewoon dat ze met z'n 3-en een goed team maken... Als ze er over twijfelde waren ze d'r ook niet aan begonnen toch?
En natuurlijk focussen ze nu op zoveel mogelijk signen... Ze beginnen net, what better way to make a name for yourself than to get the best and release the best?? En zoveel mogelijk daarvan... "you've got to get it while it's hot".... Ik denk echt wel dat het ze gaat lukken, en denk dat ze heel snel aan de top zullen zijn.... MARK MY WORDS
___________________
Sep-23-2003 18:36
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by ambs
Jullie moeten alleen wel herinneren dat Armin ASOT heeft dus als hij een demo krijgt die hij op ASOT draait en iedereen vindt 'm te gek... dan is dat mooi meegenomen Dan weet hij zelf ook wel wat wel en niet aantrekkelijke platen zijn voor een dj en ook voor het publiek.... Dave Lewis weet er ook aardig wat vanaf want hij managed wat bekende namen, en armin zegt zelf dat hij veel aan David te danken heeft... En dan met Maykel d'r bij... Ja ik denk gewoon dat ze met z'n 3-en een goed team maken... Als ze er over twijfelde waren ze d'r ook niet aan begonnen toch?
En natuurlijk focussen ze nu op zoveel mogelijk signen... Ze beginnen net, what better way to make a name for yourself than to get the best and release the best?? En zoveel mogelijk daarvan... "you've got to get it while it's hot".... Ik denk echt wel dat het ze gaat lukken, en denk dat ze heel snel aan de top zullen zijn.... MARK MY WORDS
jij begrijpt het helemaal hoor (Y)
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!
[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]
Sep-23-2003 18:39
ambs
Girl Le Disko
Registered: Jul 2003
Location: Curacao
quote:
Originally posted by DjRV
jij begrijpt het helemaal hoor (Y)
nou sorry als ik geen dj ben en niet midden in de scene zit... maar ik ben er toch wel aardig mee bezig.... Ik vind jou heel aardig hoor, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog mee moet maken dat je iets ECHT positiefs zegt over iets of iemand.... eerste keer ging je tegen me zeggen dat tiesto homo is, daarna wel helemaal pro-blackhole... dan zeggen dat armin tiesto na-aapt, en nu weer hier negatief over....
Ik heb mijn mening en hoe ik het zie en jij de jouwe... Ik heb het uitgelegd waarom ik me d'r goed over voel (en er zijn wel meer redenen maar ik heb geen zin om ze allemaal te schrijven) en jij waarom jij denkt dat het niet zo zal blijven.... ieder z'n eigen mening maar om dan sarcastisch tegen mij te gaan doen???? :roll:
___________________
Sep-23-2003 18:44
DjRV
DaleCooperAddict
Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam
quote:
Originally posted by ambs
nou sorry als ik geen dj ben en niet midden in de scene zit... maar ik ben er toch wel aardig mee bezig.... Ik vind jou heel aardig hoor, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog mee moet maken dat je iets ECHT positiefs zegt over iets of iemand.... eerste keer ging je tegen me zeggen dat tiesto homo is, daarna wel helemaal pro-blackhole... dan zeggen dat armin tiesto na-aapt, en nu weer hier negatief over....
Ik heb mijn mening en hoe ik het zie en jij de jouwe... Ik heb het uitgelegd waarom ik me d'r goed over voel (en er zijn wel meer redenen maar ik heb geen zin om ze allemaal te schrijven) en jij waarom jij denkt dat het niet zo zal blijven.... ieder z'n eigen mening maar om dan sarcastisch tegen mij te gaan doen???? :roll:
misschien wellus aan gedacht dat ik je op een feest beetje in de zeik neem?dacht eigenlijk dat je het wel door had
___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!