|
| quote: | Originally posted by Divine9
Claudia moet terug naar de radio of get the picture oid gaan presenteren, want ze hoort totaal niet bij zo'n programma thuis. Te veel gespeeld, alles van een kaartje, geen goede uitstraling, komt niet goed over en allesbehalve grappig. Janssen kan het beter, maar die gast is gewoon irritant omdat hij altijd alles en iedereen moet afraken. |
die Claudia is idd totaal NIET grappig. Jansen juist wel vind ik, lachen kerel, alles en iedereen afkraken is toch leuk op TA doen we ook niets anders 
ik kijk vara laat ook alleen maar om Cafe de wereld, de rest is nogal saai vind ik, beetje slap aftreksel van Kopspijkers 
|