Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!

Sorry, ik wil geen reclame maken, maar dit is de nieuwe site van de discotheek waar ik werk:

WWW.THE-1.NL

Ik werk er 3 keer per maand, roulerend met 2 andere dj's, dus de kans is groot dat ik met (zie agenda) dj Jean moet staan.
Ik denk wel dat ik dan een kurk in mn kont stop voor alle veiligheid
Het kan nog erger, misschien moet ik wel draaien met de Party Animals of als the Box komt filmen - kom ik met mn gare kop op tv

Toen ik in the one kwam draaien (toen nog bekend als discotheek the new baboon) was het concept alleen maar dance. Er kwam toen simpelweg geen hond aan publiek en we draaiden dik verlies.
Echter, in een randstedelijk boerendorp als "de Kwakel" komen geen dance-liefhebbers, die gaan wel naar Amsterdam toe of ergens anders in de regio.
Ik had snel door dat de doelgroep compleet fout was gekozen en begon in overleg met het management commercieler te draaien.
Het afgelopen jaar heb ik er hard aan gewerkt de tent weer wat voller te krijgen.

Nu, na een flinke verbouwing gaan we een concept uitvoeren vergelijkbaar met de "Bob's Saloon".
Je kan met je bedrijf tot 400 man een bedrijfsuitje boeken, overdag tennissen in tennishal aan de discotheek, of golfen op de golfbaan eromheen. Je kan zelfs sumo-worstelen in van die mega-pakken en je kan een luxe avondmaaltijd aan je personeel serveren.
Vervolgens huur je de discotheek af tot 24:00 waarna deze wordt opengegooid voor publiek. Dan gaat een deel van het personeelsfeest naar huis, een deel blijft en als je opengaat heb al je pakweg 200 dronken feestgangers in de tent.
We draaien dan top40, dance, R&B en dat soort stront. Toen ik daar vorig jaar mee begon had ik er eigenlijk weinig moeite mee dit te draaien - wie een feilloze dance-overgang kan mixen kan met het grootste gemak met cd's alleen maar hitjes draaien. Ik vind dit uiteraard minder leuk om te doen, maar ik heb er toen voor gekozen om mijn publiek te vermaken en niet met name mezelf.
Ik doe er veel ervaring op, nu helemaal door met grote (kut) namen te mogen staan.

Volgende week ga ik met de andere DJ's van the one overleggen wanneer hun kunnen en willen draaien en wanneer ik. Ik ben benieuwd.

Er komen daarna posters in de regio te hangen, misschien dus "vanavond dj Theseus en dj Jean!"
Niet echt iets om boven mn bed te hangen maar het lijkt me toch wel leuk - je gaat je werk meer als een entertainersbaan zien dan pure hobby.

En ach.. Sander Kleinenberg is ook in een commerciele discotheek begonnen

www.balticbastian.com/

Old Post Jan-12-2004 11:03  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Ik vind het wel okee hoor, je timmert in ieder geval al redelijk aan de weg.. qua ervaring opdoen en zo

Dat het dan Jean is, is alleen maar lachen.. Misschien mag je wel effe een rondje mee in zijn Maserati, ook niet verkeerd!

Enne, zolang je maar niet de Gerrit gaat uithangen vind ik het best

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Jan-12-2004 11:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
Re: OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!

quote:
Originally posted by Little Theseus
Sorry, ik wil geen reclame maken, maar dit is de nieuwe site van de discotheek waar ik werk:

WWW.THE-1.NL

Ik werk er 3 keer per maand, roulerend met 2 andere dj's, dus de kans is groot dat ik met (zie agenda) dj Jean moet staan.
Ik denk wel dat ik dan een kurk in mn kont stop voor alle veiligheid
Het kan nog erger, misschien moet ik wel draaien met de Party Animals of als the Box komt filmen - kom ik met mn gare kop op tv

Toen ik in the one kwam draaien (toen nog bekend als discotheek the new baboon) was het concept alleen maar dance. Er kwam toen simpelweg geen hond aan publiek en we draaiden dik verlies.
Echter, in een randstedelijk boerendorp als "de Kwakel" komen geen dance-liefhebbers, die gaan wel naar Amsterdam toe of ergens anders in de regio.
Ik had snel door dat de doelgroep compleet fout was gekozen en begon in overleg met het management commercieler te draaien.
Het afgelopen jaar heb ik er hard aan gewerkt de tent weer wat voller te krijgen.

Nu, na een flinke verbouwing gaan we een concept uitvoeren vergelijkbaar met de "Bob's Saloon".
Je kan met je bedrijf tot 400 man een bedrijfsuitje boeken, overdag tennissen in tennishal aan de discotheek, of golfen op de golfbaan eromheen. Je kan zelfs sumo-worstelen in van die mega-pakken en je kan een luxe avondmaaltijd aan je personeel serveren.
Vervolgens huur je de discotheek af tot 24:00 waarna deze wordt opengegooid voor publiek. Dan gaat een deel van het personeelsfeest naar huis, een deel blijft en als je opengaat heb al je pakweg 200 dronken feestgangers in de tent.
We draaien dan top40, dance, R&B en dat soort stront. Toen ik daar vorig jaar mee begon had ik er eigenlijk weinig moeite mee dit te draaien - wie een feilloze dance-overgang kan mixen kan met het grootste gemak met cd's alleen maar hitjes draaien. Ik vind dit uiteraard minder leuk om te doen, maar ik heb er toen voor gekozen om mijn publiek te vermaken en niet met name mezelf.
Ik doe er veel ervaring op, nu helemaal door met grote (kut) namen te mogen staan.

Volgende week ga ik met de andere DJ's van the one overleggen wanneer hun kunnen en willen draaien en wanneer ik. Ik ben benieuwd.

Er komen daarna posters in de regio te hangen, misschien dus "vanavond dj Theseus en dj Jean!"
Niet echt iets om boven mn bed te hangen maar het lijkt me toch wel leuk - je gaat je werk meer als een entertainersbaan zien dan pure hobby.

En ach.. Sander Kleinenberg is ook in een commerciele discotheek begonnen

bats als jean komt en jij moet ook draaien kom ik langs, Tim wil vast wel rijden en anders regel ik wel want dat moet ik namelijk wel ff zien

Old Post Jan-12-2004 11:40  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

je hoeft je niet verdedigen hoor!! Is toch harstikke leuk om eens naast die lui te staan?? Je doet toch iets wat menig andere dj niet doet!!! Gefeliciteerd!

Old Post Jan-12-2004 12:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ik had het toevallig gisternacht gelezen omdat ik de site ging bezoeken Zag ook dat begin maart Jean langskwam en ik dacht nog "misschien moet Bas wel met hem draaien" En idd Harmen, we kijken of we langs kunnen komen, leuk man!

Old Post Jan-12-2004 12:38 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

alles leuk en wel over jean maar die dude heeft no matter what ie nu allemaal doet een historie waar je U tegen zegt. Jean is en blijft het boegbeeld voor de housescene in Amsterdam. De IT toen had wereldfaam en de IT cd's behoorde tot de best verkochte cd's. Jean - The Launch is over de hele wereld gegaan.

Dus Bassie,hopelijk mag je draaien met hem want tis en blijft een vette ervaring.

Thumbs up!

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-12-2004 13:20 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robert
Nick Robertson

Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by DjRV
Jean - The Launch is over de hele wereld gegaan.

alleen jammer dat hij hem volgens mijn niet zelf heeft gemaakt.

ik zal niet ontkennen dat ik vroeger ook altijd naar luisterde

cool dat je met hem mag draaien, RV heeft wel gelijk over zijn verleden.

Old Post Jan-12-2004 13:27  Norway
Click Here to See the Profile for Robert Click here to Send Robert a Private Message Add Robert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Jean kan enorm knallen en enorm tegenvallen maar die hetze tegen hem vind ik niet erg terecht..
Ik luister nog vaak naar zn Strictly cd's!! Lang vervlogen tijden, maar wel vet! Heb hem maar 2x gehoord vorig jaar en toen was t redelijk maar niet super..

Old Post Jan-12-2004 13:28 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

quote:
Originally posted by Robert
alleen jammer dat hij hem volgens mijn niet zelf heeft gemaakt.

Idd, daar mogen we geloof ik Boozywoozy en z'n Klubbheads collega's voor bedanken.

Old Post Jan-12-2004 13:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Lijkt mij idd alleen maar gaaf.
Kijk hoe hij het doet, daar kun je vast nog wel wat van leren. hij heeft immers erg veel ervaring.

Als hij club draait vin ik um erg goed, voor trance draait ie wat kazig , maar mixtechnisch is het meestal toch wel erg goed.
Al moet ik er bij zeggen dat ik um de laatste tijd bijna nooit meer hoor of iets van hem download.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-12-2004 14:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by DjRV
alles leuk en wel over jean maar die dude heeft no matter what ie nu allemaal doet een historie waar je U tegen zegt. Jean is en blijft het boegbeeld voor de housescene in Amsterdam. De IT toen had wereldfaam en de IT cd's behoorde tot de best verkochte cd's. Jean - The Launch is over de hele wereld gegaan.

Dus Bassie,hopelijk mag je draaien met hem want tis en blijft een vette ervaring.

Thumbs up!

Helemaal mee eens!! Je hoeft je oko idd niet te verdedigen.
Wat Harmen ook zegt; als je met Jean moet draaien kom ik ook langs! Lijkt me echt top! Want moet nog steeds een keer een daggie/nacht A'dam doen met als hoogtepunt maffen in de hoerenbuurt , niet Bastiaan?

Die strictly cd's van Jean zijn overigens nog steeds de bom! Staat een wereldplaat op de 2e dacht ik, iets met "You feel it..." blabla, is nog een keer een montanaremix van geweest. Dacht Mac Zimms ofzo.

Old Post Jan-12-2004 14:23 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Mwhaha, top ouwe!
En ik moet 5 maart denk ik Nachtsuite doen dus ik kan niet.
Overigens vind ik het heel vaag dat ze minimum leeftijd naar 18 jaar doen terwijl ze 'acts' boeken die voor minimaal 16 juist aantrekkelijk zijn.
De mensen die nu 18+ zijn komen echt niet voor de PartyAnimals.
DJ jean trekt ook 15, 16 en 17 jarig publiek.
De Klaveet is net zo'n tent en hebben elke week een speciale bekende act. Maar minimum leeftijd zullen ze nooit verhogen naar 18. Dan kunnen ze de hele tent wel opdoeken.

Old Post Jan-12-2004 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksignal runners?? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerry O'Neil - "Cold Fusion" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:25.

Forum Rules: