|
Re: OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Sorry, ik wil geen reclame maken, maar dit is de nieuwe site van de discotheek waar ik werk:
WWW.THE-1.NL
Ik werk er 3 keer per maand, roulerend met 2 andere dj's, dus de kans is groot dat ik met (zie agenda) dj Jean moet staan.
Ik denk wel dat ik dan een kurk in mn kont stop voor alle veiligheid
Het kan nog erger, misschien moet ik wel draaien met de Party Animals of als the Box komt filmen - kom ik met mn gare kop op tv
Toen ik in the one kwam draaien (toen nog bekend als discotheek the new baboon) was het concept alleen maar dance. Er kwam toen simpelweg geen hond aan publiek en we draaiden dik verlies.
Echter, in een randstedelijk boerendorp als "de Kwakel" komen geen dance-liefhebbers, die gaan wel naar Amsterdam toe of ergens anders in de regio.
Ik had snel door dat de doelgroep compleet fout was gekozen en begon in overleg met het management commercieler te draaien.
Het afgelopen jaar heb ik er hard aan gewerkt de tent weer wat voller te krijgen.
Nu, na een flinke verbouwing gaan we een concept uitvoeren vergelijkbaar met de "Bob's Saloon".
Je kan met je bedrijf tot 400 man een bedrijfsuitje boeken, overdag tennissen in tennishal aan de discotheek, of golfen op de golfbaan eromheen. Je kan zelfs sumo-worstelen in van die mega-pakken en je kan een luxe avondmaaltijd aan je personeel serveren.
Vervolgens huur je de discotheek af tot 24:00 waarna deze wordt opengegooid voor publiek. Dan gaat een deel van het personeelsfeest naar huis, een deel blijft en als je opengaat heb al je pakweg 200 dronken feestgangers in de tent.
We draaien dan top40, dance, R&B en dat soort stront. Toen ik daar vorig jaar mee begon had ik er eigenlijk weinig moeite mee dit te draaien - wie een feilloze dance-overgang kan mixen kan met het grootste gemak met cd's alleen maar hitjes draaien. Ik vind dit uiteraard minder leuk om te doen, maar ik heb er toen voor gekozen om mijn publiek te vermaken en niet met name mezelf.
Ik doe er veel ervaring op, nu helemaal door met grote (kut) namen te mogen staan.
Volgende week ga ik met de andere DJ's van the one overleggen wanneer hun kunnen en willen draaien en wanneer ik. Ik ben benieuwd.
Er komen daarna posters in de regio te hangen, misschien dus "vanavond dj Theseus en dj Jean!"
Niet echt iets om boven mn bed te hangen maar het lijkt me toch wel leuk - je gaat je werk meer als een entertainersbaan zien dan pure hobby.
En ach.. Sander Kleinenberg is ook in een commerciele discotheek begonnen   |
bats als jean komt en jij moet ook draaien kom ik langs, Tim wil vast wel rijden en anders regel ik wel want dat moet ik namelijk wel ff zien 
|