Registered: Dec 2001
känns inte värt å pröjsa 150 spänn för nån man vet kommer leka aldeless för mycket tyvärr...
dom borde dragit in lite fler jocks som kan sin sak, då hade det funkat
batteries not included.
- dave
Dec-17-2003 12:37
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
har jag pejat 300+ för sasha och massa cash för halloween festen där det inte ens lirades trance kan gielen gott och väl vara värd 150. I'll be there..
Dec-17-2003 13:03
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
jag kommer nog oxo. skitsamma om han inte är bäst i världen bakom båset. väljer han bra låtar så är jag nöjd
Dec-17-2003 13:11
Sand Leaper
Tension hunter
Registered: Jul 2001
Gielen er fra Belgia, ikke fra Amsterdam i Nederland. Fyyyyy.
Jag kommer defentivt vara där, tycker fortfarande att vi i Sverige inte är så bortskämda med stora DJ´s som kommer hit och visar upp sig. Man får ta vara på tillfället.
Dec-18-2003 21:32
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Läste just att vår man Özgur Can ska värma upp denna kväll. jag får se till att komma tidigt så jag inte missar detta!
Shit! Kommer bli tungt om man ska gå på den festen. Eller vänta? Är inte 5:e en röd dag? Hur som helst ska jobba på tisdagen antagligen om den nu inte också är röd och när man jobbar på posten så är det ju 6:30 som gäller som start tid...
Får se om jag kan hitta någon som ville fylla in för mig på morgonen... Eller så åker man direkt från Daily's. Kan ju festa i postkläderna
Originally posted by Gate 42
Shit! Kommer bli tungt om man ska gå på den festen. Eller vänta? Är inte 5:e en röd dag? Hur som helst ska jobba på tisdagen antagligen om den nu inte också är röd och när man jobbar på posten så är det ju 6:30 som gäller som start tid...
Får se om jag kan hitta någon som ville fylla in för mig på morgonen... Eller så åker man direkt från Daily's. Kan ju festa i postkläderna
jag är ganska säker på att tisdagen är röd den oxo.
Dec-19-2003 22:01
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by JayBee
jag är ganska säker på att tisdagen är röd den oxo.
Vore ju guld. Har ingen kalender här så jag kan inte kolla det. Men jag är lyckligare än någonsinn om så är fallet