Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (23): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
Exclamation De officiele voetbal draad seizoen 2003-2004

Het voetbalseizoen is afgelopen zondag weer losgebarsten met de Johan Cruijff Schaal. Het belooft weer een spannend seizoen te worden. Hoe herpakken Ajax en Feyenoord zich na enkele basisspelers te hebben verkocht? Wie wordt de verassing van het seizoen? Wie degradeert er?

Mijn voorspelling:

1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord

15. RBC
16. FC Zwolle
17. FC Volendam

De verassing van t seizoen wordt SC Heerenveen, op een keurige 4e plek. Die zijn goed bezig, alhoewel ze vanavond met 2-1 verloren hebben in de Intertoto finale van Villareal.

Old Post Aug-12-2003 20:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kakao
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

AJAX!

*begint te schuimbekken*

Old Post Aug-12-2003 21:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kakao Click here to Send Kakao a Private Message Visit Kakao's homepage! Add Kakao to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

ajax kampioen hè, moeten ze wel beter spelen dan vandaag want het was bedroevend slecht. Het zal wel een spannende strijd worden met psv. want Feyenoord word dit seizoen helemaal niks denk ik, 4de of 5de plaats geef ik hun...

Old Post Aug-12-2003 21:01 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

PSV word denk kampioen, meest ervaren ploeg en nagenoeg dezelfde ploeg als verleden jaar. Ajax zal wel tweede worden en Feyenoord mag blij zijn met een derde plek.

Hoop dat FC Den Haag in eredivisie blijft en denk dat dat wel mogelijk is.

Verders kan me voetballen niet echt boeie, dus ze zoeken het verders maar uit.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-12-2003 21:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Kezman schiet er 35 in...

De Engelse competitie lijkt me interessanter met ManUtd, Chelsea en Arsenal

Old Post Aug-12-2003 21:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Mijn voorspellingen:

1. PSV (ze hebben de selectie bij elkaar weten te houden en zelfs breder weten te maken
2. Ajax (zal strijden om de titel, maar ik acht PSV toch net iets beter)
3. Feyenoord (belangrijke spelers weg...dus geen titel, gewoon derde

De verrassing wordt Heerenveen, alhoewel het niet echt meer een verrassing is denk ik, ze hebben goed ingekocht (knopper en sibon vorig seizoen), en ze hebben verder een brede sterke selectie. ik geef hen de 4e plek

onderin:
16. Zwolle (te weinig kwaliteit om de nacompetitie te ontlopen, maar wel beter dus dan RBC en Volendam)
17. RBC (er is amper een goede speler over in hun selectie)
18. FC Volendam (puur kwaliteitstekort)

Old Post Aug-12-2003 21:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

feyenoord neit eens in de top 3 denk ik zelfs, de dragende spelers zijn weg, vorig seizoen was daar ook al eff plaats van en toen ging et ook helemaal mis.. dus et zal wel denk ik eff duren voordat feye weer de jeugd kan laten doordringen (gewoon veroudering en niet opletten over eventuele transfers) dus 1 jaar feye niet in top3 denk ik zow.. of van marwijk moet echt zijn best doen, hij is wel een top trainer dus misschien kan hij ons nog meer verbazen

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Aug-13-2003 01:40  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

1) Ajax
2) Heerenveen
3) PSV
4) Feyenoord

heerenveen heeft echt het beste 11tal dat ze ooit gehad hebben. Ajax gaat het nog moeilijk krijgen, psv op 3 want die gaan voor CL, en feyenoord is niks waard meer nu. verw8 ik echt niks van

Old Post Aug-13-2003 08:22 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord

En Volendam gaat degraderen...

PSV heeft me al kunnen overtuigen, verdedigend zit het goed in elkaar (Colin is echt goed bezig, Hofland is ook weer terug en we hebben een luxe probleem met Bouma, Ooijer en Faber). Het middenveld in gewoon in handen van van Bommel & co. Robben is amper af te stoppen... Rommedahl heeft altijd wel een tiental assist in handen en Kezman zal dit jaar ook weer 30 doelpunten gaan scoren

Alleen voor Kezman en Robben hebben ze eigenlijk amper vervangers en die mogen echt niet wegvalllen... dit is dan ook het meest zwakke punt van PSV. En ze missen een echte nr. 10...

Denk wel dat het spannend gaat worden, elke puntverlies van Ajax of PSV kan al meteen dodeljk zijn. Ik denk dat ze beide weinig punten zullen verliezen. Feyenoord maakt normaal gesproken weinig kans, maar je weet nooit.

Old Post Aug-13-2003 08:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

ik snap niet dat iedereen feyenoord nog in de top 3 heeft, die ploeg is echt zooo verzwakt.....

durf te wedde dat van marwijk dit seizoen niet volmaakt

Old Post Aug-13-2003 08:58 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik snap niet dat iedereen feyenoord nog in de top 3 heeft, die ploeg is echt zooo verzwakt.....

durf te wedde dat van marwijk dit seizoen niet volmaakt

Valt best mee... Verdedigend is het niet zwakker geworden en ze hebben nog een paar leuke aanvallers. Ze zijn altijd nog beter dan de overige 15 teams...

Old Post Aug-13-2003 09:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by moogwai
Valt best mee... Verdedigend is het niet zwakker geworden en ze hebben nog een paar leuke aanvallers. Ze zijn altijd nog beter dan de overige 15 teams...

nouja we zienet wel, ik verw8 er iig erg weinig van

Old Post Aug-13-2003 09:34 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback______2004 Prog needs ID [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ TAB - "Verso" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:14.

Forum Rules: