|
Nybörjartråden
Hej alla nissar. Eftersom jag nu kommer börja ställa den ena n00b-frågan efter den andra vad gäller vinylspelandes ädla konst (man måste ju börja någonstans) så tänkte jag att det var lika bra att starta en nybörjartråd, så here goes:
Först en fråga om slipmats. Är det stor skillnad på matta och matta? (Bortsett från den underbara gummimattan man får med spelaren) Eller är det bara trycket som varierar?
Någon som vet var jag kan få tag på dessa här i Svearike:

DJ Service hade de men de är slut... 
Eller om någon vet om I Love Techno mattorna finns att få tag på här hemma? Har bara sett de i tyska butiker.

___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
Last edited by Laszlo on Jan-21-2004 at 16:04
|